הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אייל נאור, בעלים ומנכ"ל של חברת ההפקות והשיווק החווייתי EXP

11/09/2008
  • שם איש השיווק ותפקיד: אייל נאור, בעלים ומנכ"ל של חברת ההפקות והשיווק החווייתי EXP
  • שם החברה: EXP-אייל נאור
  • שנת הקמה: 2002
  • מספר  עובדים: 14
  • פרופיל קצר

אייל חי את תחום השיווק החווייתי כבר 14 שנים ואחראי ללמעלה מ- 1000 אירועים עסקיים. בשנת 1995 הקים חב' להפקות אירועים שהצליחה ובתוך 5 שנים התמזגה עם חברת BTL. ההצלחה הביאה גם את אילן שילוח שהציע למזג את החברה עם מומנטום המתמחה בקד"מ ותערוכות. לאחר שנתיים פרש אייל והתמסר לחלומו להקים חברה קטנה שתתמחה באירועי בוטיק, עם יחס אישי ולא תעשייתי- EXP, חלוצת השיווק החוויתי בישראל.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

הקמת יחידת תוכן שעוסקת באספקת תכנים שיווקיים לאירועים עסקיים ואירועי קד"מ בנפרד משירותי ההפקה של EXP. מטרתנו בהקמת יחידת התוכן הייתה לשדרג את תחום התוכן השיווקי באירועים וקידום מכירות, ולתת מענה לצורך המתגבר בכותבים ותסריטאים בתחום על ידי העסקת אנשי מקצוע שיתמחו בתחום זה במיוחד. הבחירה שלנו להקים את יחידת התוכן כיחידה עצמאית ללא תלות בשירותי ההפקה של EXP נועדה לאפשר פתרון אמיתי לצורך הגדול שזיהינו בשוק."

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? 

נטוורקינג, כי אני חסיד גדול של קשרים אישיים. אני מאמין שבסופו של דבר הדרך לליבו של הלקוח היא על בסיס הקשר האישי בעיקר. במיוחד אצלנו, שאנחנו חברת בוטיק, הקשר האישי עם הלקוח הוא הכל. אני כבעלים מנהל מערכת יחסים אישית עם כל לקוח ולקוח ומקפיד לטפח אותם.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

קוקה קולה וילג' שהפיקו פרומרקט. קוקה קולה תמיד היו מובילים. הם היו הראשונים שנכנסו לעולמות של המוסיקה,  ובעקבותיהם הלכו כולם. עכשיו הם ניסו לצאת מהעולם הזה שכולם נכנסו אליו אחריהם ולחדש שוב, ומצאו אלטרנטיבה גאונית בעיני. גם הלוקיישן, גם הפעילויות שנעשו שם, גם העובדה שנצמדו לשפה של המותג, ובקיצור עשו עבודה שיווקית מעולה.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

מייקל שטרן – סוג של גורו בתחום האירועים. האיש עם הדמיון הכי מדהים, ודרימר אמיתי. וגם כי למרות גילו המתקדם עדיין עובד פיזית ולא יושב על זרי הדפנה.

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

דפי זהב

 

·         עיתון/ מגזין מועדף

גלובס

 

·         דף הבית שלך באינטרנט

וואלה

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

קופי בר ביד חרוצים

 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

טוארג.

 

·         מהו ג'וב חלומותיך?

מעצב פנים

 

·         חופשה חלומית:

תאילנד, קריביים, מלדיביים וכל מקום שיש בו חוף ים, שקט ובלי קליטה של סלולארי.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד