הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: בועז בנימיני, מנכ"ל סטארט-טפ

27/01/2011
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד:  בועז בנימיני מנכ"ל
  • שם החברה: סטארט-טפ (מבית לגדול בריא)
  • שנת הקמה: 2007
  • מספר  עובדים: 20

פרופיל

בועז בנימיני, 42 , נשוי לשרון ואב גאה ל-3 בנות , בעלים ומנכ"ל של חברת סטארט-טפ, בבעלות משותפת עם חברת לניאדו תקשורת , לאחר כ- 15 שנה בתעשיית המחשוב וההייטק , בהם היה ממיסדי הפורטל וואלה והקים בארץ מרכזי הדרכה של ענקיות מחשוב ותקשורת עולמיות , החליט לפנות לדרך עצמאית המשלבת את אהבתו לתחום ההדרכה ועולם השיווק ומצא שוק מרתק המשלב עשייה חינוכית לצד מענה שיווקי לחברות הרוצות לפנות לקהלי ההורים והמשפחות הצעירות.

 

רקע

חברת  סטארט-טפ (מבית לגדול בריא) בנתה פלטפורמה המאפשרת לחברות גדולות להיות שותפות לפרויקטים חינוכיים וערכיים בגני ילדים, בהם נושאי אורח חיים בריא, שמירה על הסביבה וחינוך נבון, בלמעלה מ-1050 גני ילדים בפריסה ארצית. הפרויקטים בגנים נותנים מימד חינוכי נוסף ובמסגרתם עוברות הגננות הכשרות שונות בנושאים כדוגמת תזונת ילדים בריאה, אימוץ אורח חיים אקטיבי בגיל הרך ונושאים נוספים, יחד עם כלים עשירים אותם מקבל הגן במתנה וכוללים חומרים מקצועיים שנכתבו ע"י מומחים , כלים חוייתיים – משחקי התפתחות, שירים, לוחות נושא וכדומה. בנוסף מקבלים ההורים הביתה חומר מקצועי לצד טיפים בנושאי חינוך, רעיונות למשחקים עם הילדים והטבות משמעותיות ברכישת מוצרי החברה המממנת את הפרויקט. במקביל פיתח עם מכבי שירותי בריאות את התוכנית לגדול בריא המקנה הרגלים לאורח חיים בריא לגיל הרך ומועברת השנה כבר בלמעלה מ- 100 גנים בכל רחבי הארץ ע"י מדריכות החברה.

 

בין הפרויקטים שביצעה החברה, בשיתוף החברות המובילות במשק:

במקום לזרוק – ליצור ! - הפרויקט הירוק הראשון שנעשה עד היום בגני ילדים בישראל

כוכב של חלב -פרויקט ענק בנושא תזונה נבונה וארוחת הבוקר

מצחצחים כמו גדולים לשמירה על בריאות והגיינת הפה,

מהפרדס אל כוס השתיה שלי – פרויקט לעידוד השתיה בקרב ילדים

ניקיתי, ניצחתי!  - טיפול בהגיינת הראש והשיער ובחינוך לשטיפת ידיים ומניעת חיידקים

, הופ התבגרתי- פרויקט גמילה,תזונה ועוד.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    צירוף מכבי שירותי בריאות לתוכנית לגדול בריא כגוף המקצועי המוביל שיעמוד מאחורי התכנית ויראה בה את תוכנית הדגל שלו לפעילות בנושא הקניית הרגלי אורח חיים בריא  מגיל הגן. מכבי שירותי בריאות נותנת לחברה את הגב מקצועי העשיר ביותר שיש בישראל ,  אפשרות לשיתופי פעולה עם הקהילה על פי המחוזות בכל הארץ מחוזות השונים  ויצירת פעילויות ואירועים להורי הילדים, בינהם ימי לגדול בריא – בהם נערכות צעדות והפנינג תזונה וכושר, סדנאות להורים, תוכן מקצועי רב מעבר לתכני הפעילות המועברים בגן בנושאים כגון חיסונים ומחלות, התמודדות ההורים עם ילדיהם, נושאים התפתחותיים ורבים נוספים.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    בעיקר על פיתוח עסקי - כניסה לנישות חדשות, הרחבת הפעילות הקיימת ע"י שיתופי פעולה סינרגטיים עם חברות, אני מאמין שלאחר בניית תשתית ופלטפורמה מוכרת ואיכותית על מנת לצמוח מהר ולהוות גורם מוביל ולשמור על מובילות, ניתן לחבר גופים עסקיים משלימים ולייצר סביבה עסקית עשירה לפעילות.

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    תקציב השיווק כמו בכל חברה הפועלת בשוק קיים נגזר מהפעילות המכירתית שלנו , מכיוון שאנו גוף בעל מדיה ממוקדת, הרי שאת העבודה מול הקהל העיקרי שלנו – גננות והורים אנו מבצעים בשיווק ישיר וע"י פעילויות מקצועיות רבות בינהם – השתלמויות, סדנאות ותכנים, בשנה הקרובה נשקיע בפעילות אינטרנטית ובעיקר במדיה החברתית, קרי פייסבוק ואתרי תוכן משלימים שהיא מרכז הפעילות העיקרי יום לחברות המנהלות קשר עם לקוחות מוגדרים (ולא מזדמנים).
     
  2. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    אין לחברה מתחרים ישירים היות ופעילותינו יחודית, יחד עם זאת תקציבי השיווק של החברות מוגבלים ואנו מתמודדים על נתח בעוגת השיווק של החברות המסחריות הגדולות, בנושא זה אני נפעם מהיכולות והחדשנות הרבה שמנהלי שיווק מוכנים להשקיע במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק , לייצר תכנים ולהעיז הרבה מעבר לתפיסה השמרנית שיש להם במדיה הכתובה והאלקטרונית הן בבחירת המדיה והן התכנים המפורסמים

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

סטיבן ג'ובס שיש לו את היכולת המופלאה הזו "להמציא את הגלגל", כדוגמא הכנסת העכבר והיום האייפון שמחולל מהפכה – לא רבים האנשים שעשו זאת יותר מפעם אחת בעבר.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
המפתח להצלחה – מיקוד  של אל ריס – ספר שהשפיע עלי בבחירת כיווני ההתפתחות העסקיים שלי לא מעט ומביא מנסיונם של החברות הגדולות באמריקה – איך כשהן מוקדות הן מצליחות.

·         עיתון/ מגזין מועדף

בעיקר באינטרנט, קצב העדכונים מטורף והמדיה המודפסת מאבדת מקומה.

 

·         דף הבית שלך באינטרנט

גוגל.

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

קפה By the way , צומת רעננה – כ"ס.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

פורד מונדיאו.

·         מהו ג'וב חלומותיך?

משהו שקשור לטניס , לקריירה של הבנות או לעסקים שמשלבים נשמה ותרומה – מקנא קצת באשתי לה יש ג'וב כזה.

 

·         חופשה חלומית:

המון – בירות באירופה – פשוט לטייל ולראות או מזרח – חוף ים, מוסיקה וספורט.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד