הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ירון שגיא, מנכ"ל Creativity's

25/07/2013
אישיווק השבוע: ירון שגיא, מנכ"ל  Creativity's (הגדל)

 

 

 

 

 

       שנת הקמה: 2012

       מספר  עובדים: 5 (כולל ספקי חוץ)

       פרופיל אישי קצר: בן 31, נשוי + 1, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ואסטרטגיה. מנכ"ל חברת הפרסום המתמחה בסטארטאפים Creativity's , ומנטור בחממת הסטארטאפים של המכללה למנהל. לפני שייסד את Creativity's , שימש כמנהל קריאיטיב באידיאולוג'יק וארט דיירטור בבאומן בר ריבנאי בהם היה אחראי על כמה מהמותגים המובילים במשק : קוקה קולה, עלית (בפלות, קפה טורקי), פרוקטר & גמבל, פלאפון ועוד.

       היקף תקציב שיווק: 500,000 ₪ כולל מיתוג עצמי, כנסים, שיתופי בחו"ל, תוכן יעודי ועוד.

 

       ספקי שיווק: אנו מאמינים בשיתופי פעולה מקצועיים ומוצאים ספקים רבים שעושים עבודה מצויינת. ראוי לציין במיוחד את חברת Wisedm שהצליחה להביא את המדיה בארץ לרמה בינלאומית ובכך מאפשרת לחברות להגיע לקהל ייעד מפולח היטב בשווקים חדשים בעולם, חברתGoren Consulting שבונה תוכניות עסקיות מותאמות הפותחות דלתות רבות לסטארטאפים שלנו, וחברת אדאקטיב שעושה קסמים ללקוחותינו בנושא הקידום האורגני.

 

1.      מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? אנו גאים במיוחד במהלך החדירה מחדש לשוק האמריקאי, שבנינו לחברת Mobileye המפתחת מערכת למניעת תאונות.

החברה פנתה לCreativity's  בעקבות דרישה להחדיר את המוצר לקהל גברי, כאשר התגלה שיש קושי פסיכולוגי לנהגים להודות שהם צריכים את המוצר.
לצורך פתרון הבעיה, הזזנו את הפוקוס של המסר השיווקי מהנהג אל הנהיגה המודרנית ובכך מנענו את ההתנגדות הבסיסית של הלקוח. המסר מכוון להגביר את תחושת הגאווה של הלקוח הבוחר במערכת בעלת יתרונות טכנולוגיים מוכחים אשר מעצימה את חווית הנהיגה ברכב. עלה בשיתוף עם חברת
WiseDM בארה"ב תוך שימוש בTURN מערכת RTB (חיוב זמן אמת) שיודעת לטרגט את קהל היעד הרצוי ובכך להגדיל את החשיפה המתאימה של הקמפיין. התוצאות החיוביות לא איחרו לבוא, החברה דיווחה על הגדלה משמעותית במכירות.

2.      על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? מנסיוננו אין תחליף ללקוחות ממליצים, זה חוד החנית של השיווק שלנו וצורת הטוורקינג האפקטיבית ביותר. מכיוון שבתחום בו אנו עוסקים קיימים מגוון רחב של פתרונות ועמימות רבה לגבי מהות המוצר הסופי, פרסום פשוט לא מניע לפעולה באופן מספק. לכן, אנו מתמקדים ביצירה ושימור של בסיס לקוחות פעיל, ושמירה על קשר לאורך זמן עם הלקוחות כאשר העבודות שלנו מהוות כלי שיווקי ראשון במעלה.

 

3.      לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? אחרי ניהול לאורך זמן לא מעט פעילויות פייסבוק של המותגים הגדולים במשק, הגענו למסקנה ברורה כי עלות רכישת לקוחות חדשים דרך ערוץ זה גבוהה משמעותית יחסית לערוצים אחרים. לכן כיום אני ממליץ לרוב לקוחותי להשתמש בערוץ הפייסבוק להגברת מעורבות של לקוחות קיימים, ופחות לגיוס של לקוחות חדשים.

 

 

4.      השאלון האישי:

 

       איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? תומר שדה, שהיה מנכ"ל באידיאולוגי'ק, שילוב נדיר של חוכמה והיכולת להוביל.

       עבודה ראשונה? ברמן.

       תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, בהכל.

       דף הבית שלך באינטרנט? www.creativitys.co.il

       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? רוטשילד 12, תל אביב, בדיוק מתחת למשרד.

       מהו הרכב בו אתה נוהג? Audi A3

       מהו ג'וב חלומותיך? אני נמצא בו, יצרתי לי את סביבת העבודה שתמיד חלמתי עליה, נפגש בכל יום עם אנשים שיש להם ניצוץ בעיניים ועוזר להם להגשים את החלום.

       חופשה חלומית? טיולי הישרדות קצרים בטבע בלי לקחת איתי כלום.

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד