הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מיכל תדהר, מנהלת שיווק, הקאנטרי

30/10/2013
אישיווק השבוע: מיכל תדהר, מנהלת שיווק, הקאנטרי (הגדל)

מיכל תדהר

  • שם החברה: "החברה למרכזי תרבות וספורט". שם המותג: "הקאנטרי"
  • שנת הקמה: 1972
  • מספר  עובדים: כ-600

 

פרופיל אישי

 

לאחר מספר שנים בניהול לקוחות בחברות אינטרנט ואינטראקטיב פניתה מיכל תדהר לתחום ניהול השיווק בחברות המתמחות בתחום הספורט והפנאי - בעבר בכפר המכביה, היום ברשת של קאנטרי קלאבים המונה 6 סניפים בישראל. 

 

  • היקף תקציב שיווק: 2.5 מליון ש"ח

 

  • ספקי שיווק : משרד פרסום : "אברהם" ; משרד יחסי ציבור: "לב תקשורת"

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

אנו מאמינים מאוד בתהליך המיתוג החדש שעשינו מרגע כניסתי לתפקיד: החברה עברה תהליך עצום של שינוי  ורענון בנראות, בשפה שהחלה מיצירת חזון חדש ומטרות לטווח קצר וארוך.  היישום של המיתוג החדש נראה בשטח קודם כל בשירות המתחדש ואח"כ גם בנראות כלפי חוץ. בין השאר בבולטות על ידי הפרזנטור אריק זאבי.

 

המהלך האסטרטגי של המיתוג גם הוביל לשינוי קונספט המכירה: נולדו מבצעי מכירה שונים ומנויים גמישים שמותאמים לתקופה וללקוח, שיצרו שינוי בשוק הקאנטרי קלאבים שעד היום עבד באופן שמרני ועונתי.

 

בשנתיים האחרונות כמות המכירות עלתה ביותר מ 20% וידנו עוד נטויה. כיום ברשת יש מעל ל40,000 לקוחות.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

פרסום חוצות – כי על אף שאנחנו רשת, הלקוחות נמצאים בקרבת המקום, וככל שהם קרובים יותר למרכזים שלנו, ככה הם יותר רלוונטיים עבורנו. פייסבוק – כי לפעמים אין ברירה אלא ללכת עם הזרם. כולם שם, ולכן שם נמשיך לפרסם. אם תיכנס מפלצת חדשה לשוק – אז גם נפרסם שם.  

 

השיווק הכי טוב והכי נכון בתחום שלנו הוא: "פה לאוזן". הדרך היעילה ביותר לעבוד על זה היא יצירת תוכן ושירות מעבר למצופה ומתחדש עבור הלקוחות. כמו-כן, התרחבות הנראות ברשתות חברתיות.

 

 3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

 

חזון, מטרות, יעדים – בלי זה ובלי תוכנית שיווק אמיתית אי אפשר להגיע לתוצאות. אני מאמינה גדולה בתכנון והצבת יעדים כמותיים. בראש ובראשונה זה מאפשר לעבוד באופן מסודר ושיטתי. מעבר לכך, זה כלי למנוף לצמיחה ולבדיקה איפה אני נמצא ואיך אפשר עוד להשתפר.

את תהליך הבקרה והעמידה ביעדים בשנה האחרונה יש לזקוף לאריה אור, המנכ"ל החדש של החברה אשר נכנס לתפקידו כחצי שנה לפניי וסחף אותי בחזון ובאנרגיות שלו.  לא בכדי עברנו את היעדים שלנו מעבר למצופה בשנתיים האחרונות. הכל מתחיל במנהל טוב.

 

  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

אמנם הם לא מתחרים ישירים שלנו, אבל אני גאה מאוד ברשתות חדרי הכושר בארץ שהולכות ומתרחבות,  שכן הן פועלות יותר ויותר בעולם תחרותי ומתחדש, באמצעות פניה לפלחים חדשים, הצעת תכנים מתחדשים, גיוון ושיפור איכות השירות וכיוב'.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך?

אבא שלי. לימד אותי תמיד מה זו עבודה קשה. המוטו שלו: "החופש האמיתי זה לעבוד במה שאתה אוהב".

·         עבודה ראשונה? כילדה: מדריכה בקייטנות, בבגרותי אחרי התואר: מנהלת פרויקטים בחברת "קליקוויז".

 

·         ספר שהשפיע עלי: קיצור תולדות האנושות.

 

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וחשיבה "מחוץ לקופסא"

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? הכי טוב במשרד. לפעמים אם אני בדרך למשרד הפרסום שלי -  בקפה דלאל, בנווה צדק.

 

·         דף הבית שלך באינטרנט? גוגל

 

·         רכב ? יונדאי

·         מהו ג'וב חלומותיך? יזמית של חברה בינלאומית העוסקת בקידום הפעילות הספורטיבית בעולם או חברה שמטרתה לגרום לאנשים להיות מאושרים יותר

(אני לא רחוקה היום מג'וב חלומותיי)

 

·         חופשה חלומית? כל מקום בעולם יכול להיות חופשה חלומית עבורי ולו רק שיהיה נוף מדהים. חוץ מזה תלוי עם מי נוסעים...

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד