הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: דניאל אשכנזי, מנהלת שיווק, שקל בית מותגים

22/06/2017
אישיווק השבוע: דניאל אשכנזי, מנהלת שיווק, שקל בית מותגים

 

·        שם החברה: שקל – בית מותגים.

·        שנת הקמה: 1975

·        מספר  עובדים: 8

 

דניאל אשכנזי, מנהלת השיווק של שקל בית מותגים, חברה יבואנית של כלי בית איכותיים. אימא לשני בנים מתוקים, אשתו של יניב ובעלת עסק פרטי בשעות הפנאי J.

 

·        היקף תקציב שיווק: לא נמסר

 

·        ספקי שיווק: מודרן טוקינג, הגרפיק סטודיו, נובמבר יח"צ.

 

1.     באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

הצערת קהל היעד של המותג המוביל שלנו של צלחות  CORELLE מבית CORNING. בעבר, הצלחות החזקות בעולם מארצות הברית היו נחלתן של נשים בגילאי 50+, העיצובים היו בסגנון וינטג' ורטרו, ונקודות המכירה ברחבי הארץ היו בהתאם: mama’s and papa’s stores.

בשיתוף פעולה מלא שלנו עם היצרן האמריקאי, הדגמים נהיו מודרניים יותר, צעירים ואף מתכתבים עם טרנדים עדכניים ביותר. בהתאמה, הפנייה שלנו לקהל צעיר נהייתה רלוונטית מתמיד ובכך הגענו לקהל יעד חדש שעד כה המותג לא פנה אליו ובהתאם כמובן המכירות גדלו.

אם בעבר אנשים רצו לקנות צלחות CORELLE בגלל האיכות והתפשרו על העיצוב, היום אנשים מתאהבים בעיצובים ועל הדרך נהנים מאיכויות המוצר. 

 

בחמש השנים האחרונות לקחנו חסות על מגוון תכניות קולינריות, כאשר בשנתיים האחרונות המיקוד היה בהכנסת נושא האירוח לתכניות הבישול. האסטרטגיה היא שארוחה טובה לא נגמרת רק באוכל, אלא בחוויית האירוח הכוללת – עריכת השולחן, וההגשה לאורחים שהפכו לחלק אינטגרלי וחשוב מהסיפור. לכן, בכל תכניות הבישול שאנו משתתפים בהן יש גם פן של הגשה, צילחות או אירוח שמשתלב. בשנת 2017 נתנו חסות על הרצועה הקולינרית החדשה של קשת בה מיטב השפים מבשלים ומארחים עם הכלים שלנו.

 

2.     מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

רצפת המכירה. מאחר ואנחנו חברה יבואנית, ואנו עובדים עם משווקים מורשים ברחבי הארץ – לא כולם מדברים את אותה השפה, לכל אחד יש את יתרונותיו. אנו מנסים למצוא את עזרי התצוגה שיתאימו לכולם, ושהמותג ישמור על ערכיו, בכל נקודות המכירה.

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק

הכירו את המותג שלכם על בוריו, הכירו את המתחרים, הגדירו מטרות ארוכות טווח ולא רק קצרות, זהו את קהל היעד שלכם וחשבו איך אתם מרחיבים אותו ופונים לקהלים חדשים, זכרו שאסטרטגיה זה נפלא אבל צריך לממש אותה גם ברצפת המכירה.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
קסטרו קידס, עושים פנייה מדויקת לקהל היעד, משתמשים בילדים שרים ורוקדים שזה תמיד
likeable. שימוש מדויק בשיר המוביל של העונה, בחיבור עם ילדים כישרוניים במיוחד.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות השפיעה עליך? הבוסית שלי, מירב מליק

·        אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אבירן מניר, מודרן טוקינג

·        לימודים? תואר בתקשורת, התמחות בשיווק

·        עבודה ראשונה? סטאז' באדלר חומסקי

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתי

·        מקור ידע מקצועי שימושי? לינדה

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: דומיניק

·        ג'וב חלומות? שיווק

·        חופשה חלומית: מלדביים

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד