הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: איתי נעמן, מנהל שיווק, רשת מחסני השוק

20/06/2019
אישיווק השבוע: איתי נעמן, מנהל שיווק, רשת מחסני השוק

      שם החברה:  רשת מחסני השוק

      שנת הקמה: 1996

      מספר  עובדים: כ-2,000

 
איתי נעמן, בן 29, מתגורר בבאר שבע ונשוי לעדן (המדהימה)

 

                ספקי שיווק: משרד הפרסום AVIV ADV, מארי מיכאלי - אסטרטגיה ויחסי ציבור.

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אני לא יודע אם זהו המהלך הבולט ביותר, אבל זהו מהלך שאני בהחלט מתגאה בו והייתי מחובר אליו בצורה ניכרת. ב-Black Friday האחרון החלטנו לצאת ביום שנקרא Yellow Friday (הצהוב הוא צבע בולט במיתוג שלנו) אז נכון כולם יצאו במבצעי בלק פרידיי חוץ מאיתנו אבל לקחנו את היום הזה הפכנו אותו למשהו שמשתייך למזון ולאו דווקא למוצרי חשמל, אופנה וכו׳… השתמשנו בשיווק אגרסיבי מאוד במדיה הדיגיטלית בלבד (!). ביקשנו מהאנשים לשנות תמונות פרופיל, יצרנו טיימר שספר לאחור, ויצרנו סרטון וידאו שבה אחת העובדות מזמינה את הלקוחות להגיע ליום הגדול תוך שהיא מסתובבת בסניף ומציגה את שלל המבצעים. הדגשנו שמדובר ב-7 שעות של טירוף בכל מקום (כי זה קרה ביום שישי) ופשוט שטפנו את הלקוחות שלנו בשיווק אגרסיבי קלאסי השתמשנו בכל מדיה דיגיטלית אפשרית. התוצאה הייתה: עלייה של 10% מול שנה קודמת וזה קרה בניגוד מוחלט לשוק שלא גדל ואף קטן באותו יום. היה מדהים לראות שגם עם תקציב קטן שהקצבנו למהלך וגם ויתור על המדיה הארצית הביא לתוצאות כה יפות.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
דיוור ישיר כי אין כמו פרסונליזציה לדעתי.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לחיות את הלקוחות שלך, מי הם, איך הם מתחילים את הבוקר איך הם מסיימים, איזה מדיה הם צורכים וכו׳, והכי חשוב מה שעבד למתחרה שלך לא בהכרח יעבוד לך.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אני אוהב לראות את הפעילות השיווקית של מזרחי טפחות עם דביר בנדק המעולה, מניסיון אישי לא קל בכלל לייצר בולטות בענף עמוס כזה ומזרחי טפחות עושה את זה ביג טיים.

 

 

4.    השאלון האישי:

      איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שלום נעמן, אבא שלי מייסד ומנכ״ל החברה.

      איש שיווק מומלץ שעבדת איתו: בנצי ג׳ורנו, הבעלים של המשרד פרסום שאני עובד איתו היום, מדהים לראות את הטירוף והרעב שהוא מייצר כל יום מחדש.

      עבודה ראשונה? כל חיי הם רשת מחסני השוק, ראשונה ואחרונה לדעתי. :)

      תכונה חשובה למנהל שיווק? אש בעיניים - רעב ורצון ללמוד.

       מקור ידע מקצועי שימושי : לא לא לא כן של גדעון עמיחי

      בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אני בן אדם של פגישות במשרד :)

      מהו ג'וב חלומותיך? האמת היא אחרי הרבה הצעות לצאת החוצה אני מרגיש שאני מגשים את החלום היום בג׳וב שלי לקחת רשת שהתחילה ממכולת לפני 23 שנה ולהצעיד אותה קדימה מעבר ל-70 סניפים שיש היום זה חלום שהתגשם ומתגשם בכל יום.

      חופשה חלומית: אוי! הכי וגאס! מאוהב במקום הזה.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד