הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דוד אלון, מנכ"ל אלודה- נציגת OLYMPUS

19/04/2007

 אישיווק השבוע: דוד אלון, מנכ"ל אלודה

   

        שם החברה: אלודה בע"מ 

        שנת הקמה: 1990 

        מספר  עובדים: 30 

 

פרופיל: 

אלודה היא נציגת OLYMPUS בישראל כמו גם CASIO, PINNACLE ועוד. לחברה פריסה ארצית של 600 חנויות עם שרות המתבסס על שלוש חברות שילוח יומיות ומותג בית של  4 PLAY המאגד מולטימדיה ביתית ולרכב LCD AUDIO/VIDEO . לחברה מחזור מכירת שנתי של 80 מליון ₪, בקצב גידול שנתי של 30%.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה? 

"הצעד הנכון ביותר היה ההתמקדות בפעילות הליבה – בערוצי השיווק הגדולים שלו."

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?  

"לא אוכל לוותר על הפעילות באינטרנט, לא בגלל הנפח הגדול אלא בגלל הסיכון "כי משם תפתח הרעה" וזה המקום שאם לא משקיעים בו מאבדים את השליטה במותג".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים? 

"המהלך השיווקי הבולט היה פתיחתה של חנות בתוך חנות בנקודת המכירה הגדולה בישראל."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה. 

"המתחרה האמיתי הוא השוק האפור, הנכנס יותר יותר לנקודות סמי אסטרטגיות".

 

5. שלושים שניות על...                    

  

*  איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? – "ג"קי ואלש". 

• איזה ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? – "להוביל ולנצח". 

• עיתון/ מגזין מועדף – "גלובס". 

• דף הבית שלך באינטרנט –"Walla.co.il". 

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "רפאל". 

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?BMW 7XX" 

• מהו ג'וב חלומותיך? – "האמת, אני די מבסוט ואם להחליף זה רק למשהו ללא הגדרת שעות – יזמות טהורה בתחומי וידאו או עיבוד תמונה."  

• חופשה חלומית: "תאילנד....6 כוכבים על שפת לגונה."

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד