הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, מנכ"לים משותפים, "לעומק התודעה - שיווק לצעירים"

27/05/2007

 אישיווק השבוע: זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, מנכ"לים משותפים, "לעומק התודעה - שיווק לצעירים" 

 

• שם החברה: "לעומק התודעה - שיווק לצעירים"

• שנת הקמה: 2002

• מספר עובדים: 25

 

פרופיל: 

 

חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים מצאה את הנוסחה האידיאלית עבור מפרסמים הפונים לאוכלוסיית הצעירים. המדיה של החברה, נמצאת במקום הבילוי המועדף עליהם או בחדרי הכושר, אליהם הם מגיעים אחרי יום ארוך של התעסקות בשגרה ובמלחמות הישרדות. ובכך הפכה לחברת ה in door media הגדולה בישראל. חברת לעומק התודעה צמחה מתוך הקהל הצעיר אליו מעוניינים להגיע המפרסמים.

 

במהלך חמש שנות פעילותה, מלווה החברה במחלקת מחקר המתבססת על סקרים של חברת TGI, אותם היא מנתחת אחת לחצי שנה. להשלמת המענה השיווקי למדיה הבלעדית ולמחלקת המחקר הקימה לעומק התודעה מחלקת קידום מכירות ושיווק חוויתי. המחלקה פעילה במתחמי הבילוי לצעירים, מסעדות, בתי קפה, מועדונים ברים, פסטיבלים, ירידי תיירות, אירועי אופנה, ומופעי תרבות ופעילויות שטח מורכבות.

 

 

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

זיו פופלבסקי: "ללא ספק הכניסה לחדרי הכושר ומרכזי הספורט. צעד זה הגדיל משמעותית את לקוחות החברה שביקשו להגיע אל צעירים שסגנון החיים שלהם בריא יותר. לקוחות מתחום המזון  בעיקר. תחום שהיה מעט רדום בשל החשש לפרסם בחדרי שירותים. חבילת הספורט נמכרה לשנה מראש וכיום אנחנו כבר עובדים על מכירות של ינואר. לקוחות חדשים שלא הכירו את החברה מגלים את היתרונות שלנו, נשארים וממשיכים איתנו גם לפעילויות קד"מ".

 

און גולדשטיין: "אין ספק שזה היה צעד שיווקי חשוב מאוד עבור החברה. אני רק אוסיף את מגאזין הסקרים שלנו SNAPSHOT שהתחלנו בהפצתו בינואר השנה והוא מופץ

 לכ- 500 בכירים במשק בתחום המדיה השיווק והפרסום שנהנים אחת לחודשיים מסקירה אמיתית של הקהל אליו הם פונים בתחומי עניין המשתנים בכל גיליון".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"אנחנו חברת מדיה הנותנת גם פתרונות שיווק ללקוחותיה, אנחנו מתבססים בעיקר על יחסי ציבור ועבודה קשה".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"מעבר לחבילת הספורט?... עוד פחות ממאה ימים נוכל לגלות לך על מה אנחנו יושבים בחדרי חדרים, לפני כן נצטרך או לקבל אותך לעבודה אצלנו או לשלוח אותך לטוני סופרנו." 

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה...

"כרגע במדיה אין לנו מתחרים ומאוד קשה לנו עם זה... בתחום הקד"מ אין ספק שהגבולות נפרצים כל פעם מחדש על ידי חברות קד"מ ואנחנו מאוד נהנים מהתחרות".

 

5. 30 שניות על... 

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "מר ברונו לנדסברג- יו"ר תשלובת סנו. מדהים מה בן אדם מצליח לעשות במחזור חיים אחד. החברה מתנהלת בצורה מדהימה ומציגה גידולים משמעותיים כל שנה".

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "סודות ההצלחה שלך" – אנחנו נשמח להעביר לך עותק שלו".

• עיתון/ מגזין מועדף: "גלובס"

• דף הבית שלך באינטרנט: www.lhmedia.co.il

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "יש כל כך הרבה, הפרסום שלנו נמצא ביותר מ 600 מיקומים כך שאנחנו נוהגים כל פעם לבקר במקום אחר על מנת שנוכל גם להציג את המדיה שאותה אנחנו מוכרים. "

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "מזדה 3"

• מהו ג'וב חלומותיך? "אנו נמצאים בג'וב חלומותינו, וזו רק ההתחלה".

• חופשה חלומית: און: "הרי הרוקי בקנדה או התפרעות בלאס וגאס...". זיו: "הגיע הזמן שאני אממש את כרטיס הטיסה לדרום אמריקה שנמצא לי בכיס מאז הטלפון של און מקנדה שאמר אל תיסע אני חוזר ואנחנו פותחים חברת שיווק לצעירים שתמכור מדיה בשירותים. זה היה לפני חמש שנים ומאז אני פה".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד