הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: איריס אגם מנהלת השיווק של חברת 'גטר טק'

5/07/2007

 אישיווק השבוע: איריס אגם מנהלת השיווק של חברת 'גטר טק'

 

• שם החברה: גטר טק, מקבוצת ישראקולור

• מספר  עובדים: 200

• שנת הקמה: 1982

 

פרופיל  

גטר טק, מקבוצת ישראקולור, הינה אחת החברות הגדולות בישראל בשיווק והפצה של פתרונות הדפסה, מדיה בידורית ומחשוב לבית ולעסק. החברה מתמחה בתחום המדפסות, מכונות צילום ושכפול, מסכי LCD, מקרנים, תוכנה, מחשבים ועוד. גטר-טק מייצגת בישראל, באופן בלעדי: Riso, Konica-Minolta, BenQ, Lexmark ועוד.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"כנציגת לקסמרק בישראל החלנו השנה בהחדרת ליין מדפסות חדשות אשר הייחוד שלו הוא השילוב של טכנולוגיית האלחוט בו. המטרה כמובן הינה לספק פתרון כולל ללקוח הביתי והעסקי אשר עובד בטכנולוגית אלחוט ומחפש להדפיס ללא חוטים מכל מקום. בנוסף הרחבנו השנה את ההיצע המוצרים של החברה בתחום המקרנים, המסכים והטלוזיות של בנקיו. פעילויות אלו לוו בפרסום דיוור ומידע בנקודות המכירה".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"פעילות שלא נוותר עליה שהוכיחה את עצמה כבר 3 שנים ברציפות היא תוכנית התמרוץ של משווקינו. במהלכה אנו מציעים למשווקים שלנו שעומדים ביעדי מכירות לסוע לחו"ל במסגרת טיול שאנו מארגנים עבורם".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"המהלך הבולט ביותר שעשינו בתקופה האחרונה הוא החדרת מדפסות משולבות עם פקס' עצמאי לאלפי בתי אב באמצעות דיוור ממוקד לוועדי עובדים, פרסום בנקודות המכירה ופרסום מסיבי עם רשתות השיווק. אנו גאים היום להציע מדפסות איכותיות משולבות לכל בית".

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"אני מפרגנת לחברת HP שמשקיעה מיליונים בתמיכה במותג ובפרסום מבצעים".

 

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

"בעלי לידור אגם שמילא תפקידים בכירים מאד בתעשיית ההיטק והיום יש לו חברה משלו. אני מעריכה את הידע הרב שיש לו והיכולת האנליטית לנתח בעיות ולחזות את הצרכים העתידיים בשוק והכי חשוב לא להילחץ משום דבר. אנשים רבים באים להתייעץ עימו וגם אני נעזרת בו לפעמים לשמוע דעה חיצונית וניטרלית". 

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "ג'נרל מוטורס – איקוקה"

• עיתון/ מגזין מועדף - "גלובס"

• דף הבית שלך באינטרנט - "גוגל"

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - "ארק קפה"

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "מאזדה"

• מהו ג'וב חלומותיך? "תוכנית ראיונות משלי בטלוויזיה"

• חופשה חלומית: "ברזיל" 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד