הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אלון סקר, מנכ"ל משותף ואחראי על תחום השיווק בחברת פנדה מדיה

26/07/2007

 אישיווק השבוע: אלון סקר, מנכ"ל משותף ואחראי על תחום השיווק בחברת פנדה מדיה

 

• שם החברה: פנדה מדיה בע"מ

• שנת הקמה: 2005

• מספר  עובדים: 10

 

פרופיל

 

תחום שילוט החוצות בישראל נמצא במגמת צמיחה והוא מקיף כ-22,000 שלטים הפזורים בכל רחבי הארץ הכוללים פוסטרים (תחנות אוטובוס), מכוונים, בילבורדים, שלטי קיר, שלטי ענק, פרסום על גבי אוטובוסים ומדיות נוספות כגון פרסום בתלת מימד. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ויפעת בקרת פרסומים עולה כי קטגוריה זו נמצאת בצמיחה. על פי הנתונים בשנת 2005 גלגל ענף זה כ-62 מיליון דולר, ב-2006 כ-71 מיליון דולר ובשנה הנוכחית תחום זה עשוי להגיע לכ-76 מיליון דולר. פנדה מדיה בע"מ, בבעלות משותפת של אשר דמבה ואלון סקר, היא חברה המתמחה במחקר, תכנון מדיה ורייטינג בתחום השילוט.   

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

 

"המהלך המשמעותי ביותר שביצענו בשנה האחרונה היה בנייה והקמה של תוכנה ייחודית "signs plan" שמטרתה להיות הכלי המוביל והמקצועי ביותר למדידת רייטינג בענף שילוט החוצות. התוכנה החדשה והייחודית הוגשה לרישום כפטנט רשום בארץ ובארה"ב, והיא מאפשרת תכנון ומדידת אפקטיביות בתחום שילוט החוצות, מדידת רייטינג וכן פלטפורמות ייחודיות נוספות המהוות  פריצת דרך טכנולוגית לטובת משרדי הפרסום, חברות המדיה והמפרסמים הסופיים המשתמשים במדיית החוצות".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"חשוב לנו מאד לבדל את עצמנו ולהעניק ערכים מוספים ללקוחות. אנו, כחברה הנמצאת בתחום התכנון והמחקר, מקפידים מאד על עבודה אישית אחד על אחד עם הפרסומאים, מפרסמים, פלנרים, קנייני מדיה, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי מותגים. אנו משתדלים ליצור כמה שיותר מפגשים אישיים ביוזמתינו ובדרך זו להתאים פתרון ייחודי שיענה על צרכיו על פי בריף מסודר והבנה עמוקה של כל קמפיין וקמפיין. על כך לא אוכל לוותר." 

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"יזמנו פגישה עם איגוד חברות הפרסום בדיוק בעיתוי שבו התפרסמה ידיעה על כך שקיים רצון לקידום מכרז לפיתוח כלי למדידת רייטינג בענף שילוט החוצות".

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"אני רוצה לפרגן לקמפיין שילוט החוצות של אל על שנמצא כרגע באוויר. נעשתה פריסת מדיה יפה ונכונה ואני מפרגן".

 

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "השותף שלי אשר דמבה, שהוא לא רק פרטנר אלא גם מורה דרך ואיש בעל חזון וניסיון עשיר. בכל יום אני לומד ממנו משהו חדש".

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "הארי פוטר, כי עם הצלחה לא מתווכחים וזו ההצלחה השיווק הטובה ביותר."  

• עיתון/ מגזין מועדף: "אין".

• דף הבית שלך באינטרנט: "אני גולש בין כל אתרי השיווק, הפרסום והכלכלה – כך שאין מועדף."

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "ארקפה".

• מהו הרכב בו את נוהג? C 5

• מהו ג'וב חלומותיך? "מה שאני עושה כרגע."

• חופשה חלומית: "לאס וגאס". 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד