הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רדיו "קול ברמה" משיק מגזין שבועי בנושאי פרסום שיווק ותקשורת

4/08/2010 15:50

לראשונה ברדיו לציבור החרדי, רדיו "קול ברמה" משיק תוכנית שבועית חדשה תחת השם "הותר לפרסום". התכנית, בהגשת השדרן ואיש התקשורת איתן דובקין, תסקר מידי שבוע את שוק הפרסום והתקשורת במגזר החרדי.

 

בתוכנית יתראיינו מידי שבוע אנשים שעשו את השבוע בתחום התקשורת, נציגים ממשרדי הפרסום, מנהלי שיווק ומנכ"לים לצד פינות מיוחדות בנושאים שונים וזאת במטרה לקבוע את סדר היום בתחום הפרסום והשיווק במגזר החרדי.

 

איתן דובקין (31), החל את דרכו בתקשורת בשנת 1996 עם הקמת רדיו "קול חי" שם מלא מגוון תפקידי הפקה, שידור וקידום מכירות. בשנת 2001 – עם הקמת המחלקה החרדית במשרד הפרסום המוביל בישראל, "מקאן-אריקסון" הצטרף לצוות המשרד ובשנת 2004 מונה למנכ"ל היחידה החרדית במשרד. בשנת 2010 פתח את השלוחה החרדית של "הבצפר" – בית הספר למקצועות הפרסום של איגוד חברות הפרסום.

 

אבי מימרן, מנהל התכניות ברדיו "קול ברמה" מסר היום: "הכח הכלכלי הטמון בציבור החרדי אינו נעלם מעיני החברות הגדולות בישראל וכתוצאה מכך שוק הפרסום והתקשורת לציבור החרדי בישראל גדל משמעותית. מגמה זו באה לידי ביטוי במחלקות נפרדות למגזר החרדי במשרדי הפרסום מהשורה הראשונה, מנהלי שיווק ייעודיים למגזר ותוכן המוקדש במיוחד עבור קהל זה."

 

תחנת הרדיו "קול ברמה" היא תחנת הרדיו החרדית היחידה בישראל המשדרת בפריסה ארצית. את שידורי התחנה ניתן לשמוע במרכז בתדר 92.1fm, בירושלים והסביבה בתדר 105.7fm ובאשדוד, אשקלון והדרום בתדר 104.7fm.

 

"הותר לפרסום" מגזין שבועי בנושאי פרסום שיווק ותקשורת ברדיו "קול ברמה", עם איתן דובקין , יום ה' בשעה 20:00.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד