הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משה הגר ואבישי פליישמן מונו לסמנכ"לי לקוחות

2/11/2011

משרד יחסי הציבור 'שטרן אריאלי' הודיע על 2 מינויים חדשים של בכירים בחברה. אבישי פליישמן ומשה הגר, ימונו לסמנכ"לי לקוחות בחברה. הגר ופליישמן, שימשו עד כה כסופרוויזרים במשרד וצברו ניסיון רב ואיכותי בטיפול במגוון רחב של לקוחות, הן ברמה התאגידית והן ברמת המותג, וכן בייעוץ תקשורתי ובניהול משברים.

במסגרת תפקידם החדש יעסקו השניים בניהול מקצועי ואסטרטגי של מערך הלקוחות של 'שטרן אריאלי' ב-4 חטיבות הפעילות: מוצרי צריכה וסגנון חיים, בריאות, טכנולוגיה ותקשורת, ושירותים מקצועיים ופיננסיים. לצד זאת יפעלו השניים, בפיתוח העסקי של החברה וכן בהרחבת פורטפוליו השירותים המקצועיים שמציע המשרד בתחומי המגזרים, הניו מדיה והתוכן השיווקי. 

בשנה האחרונה, השיקה 'שטרן אריאלי' שתי חברות בנות העוסקות בתחומים ייחודיים. מוזאיקה המעניקה שירותי פרסום, יח"צ ויעוץ אסטרטגי ותקשורתי למגזרים החרדי, הרוסי והערבי ו- TALKING HEADS הפועלת בתחום הניו מדיה. 

עליזה חורי, מנכ"לית משותפת בשטרן אריאלי יחסי ציבור מסרה כי: "שטרן אריאלי חרטה על דגלה את הסלוגן Managing  Business Reputation,  ובכך היא מציעה  ללקוחותיה תמהיל חדשני ומקצועי של יחסי ציבור קלאסיים, לצד ליווי ויעוץ תקשורתי ופתיחת אפיקי תקשורת חדשים עבורם. אני מאמינה כי משה ואבישי, הם המתאימים ביותר להשתתף בהובלת אסטרטגיה זו ועם מינויים לסמנכ"לי לקוחות יסייעו בתהליך הצמיחה של החברה". 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד