הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משרד הפרסום דובצקי.זקס.אוברוצקי צירף לאחרונה לשורותיו מנהל הקריאייטיב וסמנכ"ל הלקוחות

17/12/2012

משרד הפרסום דובצקי.זקס.אוברוצקי במגמת צמיחה והתחדשות: צירף לאחרונה לשורותיו רכש מקצועי חדש לתפקידי מפתח אסטרטגיים בחברה וכבר חתום עימם על קמפיין מוצלח למותג אופנת ילדים ידוע.

 

אורי עמיר, (38), ישמש כסמנכ"ל הלקוחות במשרד ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על גיוס לקוחות, סקירת המגמות החדשות בענף תוך הטמעתן בחברה, איתור תחומי פעילות חדשים בארץ ובחו"ל וליווי אישי של לקוחות חדשים. בעברו שימש עמיר כמנהל הקד"מ ושיתופי הפעולה בקבוצת מעריב ובחברת סודה סטרים וכמו כן שימש כסמנכ"ל לקוחות במספר משרדי קד"מ מובילים.

  

דניאל זקס, (30), ישמש כמנהל הקריאייטיב במשרד ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על ניהול ההון האנושי במחלקת הקרייטיב של החברה והתווית השפה האומנותית והחשיבתית עבור הקמפיינים המתנהלים במשרד. זקס, שם מוערך בענף, שימש בעברו כאיש קריאיטיב בכיר במשרדי פרסום מובילים דוגמת מקאן אריקסון, גיתם, שמעוני פינקלשטיין ובאומן בר ריבנאי. בין הקמפיינים שיצאו תחת ידו נמצאים המותגים: סופר-פארם, שוקולד פרה, L.G, שופרסל, סלקום, האגודה למלחמה בסרטן ועוד. כמו כן ניתן למצוא את שמו מופיע ברשימת 45 הפרסומאים המובילים של מגזין פורבס ישראל.

 

"כשהצטרפתי למשרד היה לי חשוב שיתאפשר לי להציג את האני מאמין שלי באופן יצירתי וביד חופשית ככל שניתן", אומר דניאל, "הדבר הינו קריטי להצלחה בתפקיד. מדובר באתגר המשלב בין שימור מיקומו של המשרד בענף ויחד עם זאת להזניק אותו ולהגיע לאופקים קריאטיביים חדשים".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד