הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אופירה אבישי מונתה לתפקיד סמנכ"לית תקשורת שיווקית בטויוטה

27/08/2014

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA  בישראל הודיעה היום (ג') על מינויה של אופירה אבישי לסמנכ"לית תקשורת שיווקית בחברה.

במסגרת תפקידה תהיה אבישי אחראית על האסטרטגיה התקשורתית של מותג טויוטה בישראל כולל ניהול פעילות הפרסום, הקד"מ, נראות אולמות התצוגה ויחסי הציבור של טויוטה בישראל, בדגש על פיתוח שירותים דיגיטליים ומתקדמים ללקוח. 

אבישי מביאה עמה ניסיון שיווקי רחב ומגוון הכולל התמחות בנושא שיווק דיגיטלי ושירותי תוכן והכרות מעמיקה של עולמות ה- off line וה- on line. בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת אגף השיווק בחברת יורוקום נציגת Nokia ו- ZTE בישראל וביצעה מגוון תפקידים בתחומי השיווק, הפרסום, שירותי תוכן ואפליקציות. בתחילת דרכה המקצועית עבדה אבישי, בין היתר, במשרדי פרסום שונים ובקול ישראל.

לאבישי M.A בתקשורת ומנהל עסקים עם התמחות בשיווק, ו- B.A במדעי המדינה ובסוציולוגיה ואנתרופולוגיה חברתית, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, מסר היום: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של אופירה לחברת טויוטה. כיבואני מותג הרכב המוביל בעולם, הנמצא בחזית הטכנולוגיה והפיתוח, שמנו לנו ליעד להציע ללקוחותינו את חוויות הרכישה והשירות המתקדמת ביותר בענף הרכב בישראל. אנו בטוחים כי הניסיון המשמעותי שאופירה מביאה עמה בניהול מותג טכנולוגי רב לאומי לצד עשייה ייחודית בתחום המובייל והאפליקציות, יסייעו לנו להגשים את היעד ולהיות מובילי השירותים הטכנולוגיים בשוק הרכב המקומי".

יוניון מוטורס רשמה מתחילת השנה צמיחה מרשימה של כ-59% במסירות כלי רכב חדשים בישראל לעומת השנה הקודמת והגיעה לסך מסירות של כ- 17,600 כלי רכב (לתקופה שעד עד סוף יולי 2014).

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד