הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מירי דליצקי תעמוד בראש חטיבת מסחור חדשה של טלית תקשורת

1/02/2016
מירי דליצקי תעמוד בראש חטיבת מסחור חדשה של טלית תקשורת

לאור הדרישה למיסחור של רבים ממותגי התוכן של קבוצת טלית תקשורת, הוחלט בקבוצה על הקמת חטיבת מסחור חדשה, ולטובת העניין מינתה את מירי דליצקי לעמוד בראשה. החטיבה החדשה צפויה בין היתר להרחיב את הפעילות של ערוצי הילדים בקבוצה- ערוץ התינוקות בייבי וערוץ הילדים- ג'וניור,  ולחדור לעולמות ושווקים חדשים בשוק המקומי. בתוך כך צפויה החטיבה להשיק במהלך השנה הקרובה מגוון פריטים ומוצרים ממותגי דמויות "בייבי" ו"ג'וניור" בעולמות ההלבשה, טואלטיקה, הוצאה לאור, צעצועים וכן פעילויות שטח.  יצוין כי תכני ערוץ בייבי כבר זמינים עם מאות מוצרי מסחור במדינות רבות בעולם.

 

למירי דליצקי נסיון של עשרות שנים במסחור דמויות בארץ ובעולם, במהלכן פעלה לצד המייג'ורים המובילים בתחום דוגמת 'דיסני וסבן' מותגים, וכן ניהלה מהלכים שזכו להצלחה רבה כמו השקת זבלונים, סופר סטריקה, PAUL FRANK, PUCCA, פאוור ריינג'רס ועוד רבים אחרים.

 

בין השאר לדליצקי התמחות בעולמות מוצרי הצריכה של מותגי הילדים והנוער המובילים, הכרות מקצועית עם בעלי זכויות מחו"ל ומישראל, יצירת שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים בישראל, פיתוח קטגוריות חדשניות בתחום המסחור ועוד. בטלית תקשורת משוכנעים שניסיונה ומקצועיותה של דליצקי בעולמות אלה יסייעו במידה רבה בהשגת יעדיהם העסקיים ובהתאם לאסטרטגיה.

 

עומרי בץ מנכ"ל קבוצת טלית מסר "עסקנו זמן רב בחיפושים אחר האדם המתאים להקים את חטיבת המיסחור מתוך הבנה שרק איש מקצוע מתאים עם היכרות טובה של השוק יוכל לנווט את המותגים של הקבוצה בשוק הצפוף ממילא בישראל ולתת להם את הבולטות הראויה. אין לי ספק שמירי היא אדם בעל שיעור קומה מתאים והאיש הנכון במקום הנכון למשימה ואנו מחכים בסקרנות לראות את התוצאות כבר בתקופה הקרובה ברחבי הארץ"

 

קבוצת טלית תקשורת היא מחברות התוכן הוותיקות בישראל. כיום מחזיקה החברה במספר חברות-בת ובהן זרוע הערוצים המחזיקה בזכויות לכ-30 ערוצים כאשר המוכרים שבמותגים הם ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק, טרנר, יורוספורט, ערוץ המוסיקה MEZZO, הערוצים הצרפתייםTV5MONDE  ופראנס 24 וערוץ האופנה הבינלאומי FTV.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד