הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל נבחר לאיש השיווק של אוגוסט

26/08/2019

אבי זינגר החדיר והוביל את המותג הבינלאומי בן & ג'ריס לשוק הישראלי, תוך מיצוב גלידת סופרפרימיום כסגמנט מוביל בתחום הגלידות המשפחתיות בישראל.

גלידות הפרימיום והסופר פרימיום מהוות כמחצית מהמכר הכספי בקטגוריית חבילות הבית. מותגי הסופר פרימיום צומחים בשנים האחרונות ומהווים כיום כ- 40% מהמכר, כאשר מגמת הפרימיומיזציה מבטאת את הצורך של הצרכןלשפר את איכות חייו ומשמשת כיום כמנוע צמיחה של השוק. מותג הגלידה בן & ג'ריס מוביל את שוק חבילות הבית עם נתח שוק של כ-38% .

בשנתיים האחרונות, בהובלתו של זינגר, בן & ג'ריס הרחיבה את מוצריה לקהלי יעד חדשים תוך יצירת מהלכים שיווקיים שהגדילו את נתחי השוק שלה. המכנה המשותף של מנועי הצמיחה הוא יכולתם לספק מענה לצרכיםהמתפתחים של הצרכן הישראלי, שמציג העדפה הולכת וגוברת להצעות ערך בשורה ארוכה של קטגוריות ועולמות תוכן. בן & ג'ריס הגיבה לשינוי זה על ידי הרחבה הדרגתית של המגוון הזמין בפני הצרכן, בטווח רחב של קטגוריותצומחות בחדשנות שתואמת את המגמות המרכזיות בשוק: טבעונות - סידרת הגלידה ללא חלב, שזכתה להצלחה ומובילה את קטגוריית הגלידה בקרב טבעונים. מופחת שומן – סידרת גלידות מופחתות שומן שהושקה לאחרונה, הביאה לצרכן מוצר איכותי וללא התפשרות על הפינוק, עם הפחתה משמעותית של השומן והקלוריות.

 מנימוקי ועדת השיווק: "אבי זינגר הביא את מותג בן & ג'ריס להיות השחקן המוביל בקטגוריית גלידות הסופר פרימיום, כשבן & ג'ריס מובילים את הקטגוריה. כמו-כן פיתחו גלידות מופחתות שומן וגלידות ללא חלב והכל מעיד על מצוינות וחדשנות שיווקית".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד