הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עם קרטון או בלי קרטון - זה עובד אותו דבר

24/11/2013

רשת שאלטר עודפי מותגי חשמל תעלה בימים הקרובים, באמצעות media 1 creation, עם קמפיין חוצה מדיות שמטרתו הבנה צרכנית בסיסית :מוצרים מעודפים ותצוגות הם בהרבה מהמקרים לא פחות טובים מאלו הארוזים בקופסאות וקרטונים. ברוב המקרים ההבדל הוא פשוט מאוד, משלמים אלפי שקלים על קרטונים ... המוצר עובד אותו הדבר בשני המקרים ללא כל הבדל.

בכדי להעביר את הנקודה החשובה הזו נבחרה שורת קונספט שאומרת: עם קרטון או בלי קרטון - זה עובד אותו דבר. לצורך השלמת התמונה, נוצרה שפה ויזואלית חזקה התומכת בקונספט ומעצימה את המסר. האריזות והקרטונים, להם אנו כמובן לא זקוקים נהפכו לגריד המותגי על מנת ליצור אחידות גרפית וזהות מותגית בכל מופע של הברנד באשר הוא.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד