הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Oz Branding הישראלית זכתה בתחרות מיתוג של רשת E3

6/10/2014

חברת המיתוג הישראלית OZ Branding זכתה בימים אלו בשלושה פרסי כסף בתחרות המיתוג הבנלאומית היוקרתית של 3E – רשת גלובלית של 31 חברות מיתוג ותקשורת שיווקית מכל רחבי העולם. שלושת הפרסים הוענקו לחברה עבור מהלכי מיתוג לחברות Maytronics, Coatings Hanita ו- Afimilk .OZ Branding גברה על עשרות  פרוייקטים שהוגשו לתחרות מכל רחבי העולם, ועבודותיה דורגו על ידי צוות השופטים כמהלכי המיתוג הטובים ביותר שנעשו השנה על ידי חברות מכל העולם. 

OZ Branding  זכתה בפרס  עבור  תהליך מיתוג פנימי (branding in ) שערכה בחברת Maytronics המפתחת ומייצרת רובוטים לניקוי בריכות שחייה. המהלך כלל יצירת מותג גלובלי איתן והטמעתו הן בישראל והן בחברות הבנות בחו"ל , באמצעות מהלכי מיתוג שיצרו חיבור רגשי ומחויבות לחברה ולערכיה. 

פרס נוסף ניתן לחברה עבור פרויקט מיתוג חטיבת ה-solarzone בחברת Coatings Hanita, המייצרת ציפויים וחומרי בידוד המסייעים בחיסכון באנרגיה. "האתגר שלנו היה לחולל שינוי תפיסתי על מנת להגיע לקהלי יעד נוספים", מסבירה אורית עוז, הבעלים של  OZ Branding: "מהתפיסה השגורה של החברה כיצרנית ציפויים סולאריים לחלונות, לקירות ולמקררים לעבר תפיסה חדשה הממצבת אותה כחברה מובילה בתחום ההתייעלות האנרגטית. לשם כך יצרנו מותג מבודל – solarzone, עבור חטיבת המוצרים הייחודית של סרטי חלונות חוסכי אנרגיה בחניתה, והתחלנו לדבר – וורבלית וויזואלית - על חיסכון באנרגיה". 

 פרוייקט נוסף שזיכה את OZ Branding בפרס הוא קמפיין השקה עבור מוצר חדש מבית Afimilk –חברה לייצור ולשיווק מערכות חליבה ממוחשבות - מערכת חכמה לזיהוי מועד הייחום של הפרות לצורך הזרעתן בזמן. הקמפיין כלל יצירת חומרים שיווקיים שיעבירו את המסר  השיווקי (חיסכון בכסף, בהורמונים ובציוד נוסף), מיתוג המערכת הממוחשבת, התאמת ותרגום הקמפיין לשווקים ברחבי העולם, נראות בתחום הדיגיטל ועוד. 

"אנחנו נרגשים וגאים על זכייתנו בתחרות ורואים בה הכרה בינלאומית הן ביכולותנו לסייע לחברות ישראליות להתאים את עצמן טוב יותר לשווקים הגלובליים בהם הן פועלות והן באפשרותנו לסייע ללקוחות גלובליים למתג עצמם בישראל תוך הטמעה לוקאלית של המותג הגלובלי" מסבירה אורית עוז.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד