הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג חדש וקמפיין למועצה אזורית שלומי

19/10/2014

כחלק מתנופת הפיתוח של הישוב, בנית שכונות חדשות ,שדרוג קיימות  והכפלת מספר התושבים בעשור הקרוב שלומי מבצעת מהלך ותהליך מקיף כלפי פנים וחוץ של מיצוב ומיתוג מחדש. במסגרת השלב הראשון יכלול המהלך קמפיין תקשורתי בהיקף ראשוני של כחצי מליון שקל  המיועד להניח יסודות לשינוי תפיסה וקידום ביקוש למגורים  בישוב ובשכונות החדשות, ולגיוס מפעלים להרחבה הירוקה של אזור התעשייה.

לצורך  תכנון האסטרטגיה והובלת מהלך המיצוב והמיתוג וההטמעה נבחר משרד ליפץ ושות ,בראשות איתן ליפץ אשר מתמחים בהשבחת ערך ואטרקטיביות של ערים ואזורים באמצעות העצמת הייחוד האורגני המקומי בכלל המארג והמרקם של הישוב ותוצריו. ליפץ ,אשר מציג ניסיון ומודל מצליח של מעל 20 שנים עם מגוון מקומות  וביניהם מיצוב מיתוג ופיתוח המוצר התוכן והתדמית של הגליל, ים המלח, אילת  וישובים וערים נוספות.

אסטרטגיית המיצוב והבידול של שלומי מבוססת גישה הוליסטית ומודל חשיבה פיתוח ויישום ייחודי  Sustainable Advantage Positioning  לזיקוק, מיקוד ופיתוח יתרון אסטרטגי ומותג בר קיימא.

תוצרי תהליך הזקוק של מודל  PTM.A.S העלו כי בשלומי מצוי שילוב נדיר של איכויות : טבע כפרי, אופי קהילתי ונוחות עירונית.
הישוב הנמצא באזור המוגבה מהים, בתוך שיפולי יער שלומי, משקיף לנוף חקלאי כפרי, ים, הר ויער, ונמצא ב"שער" הכניסה לאזור ההר והיערות של הגליל העליון המערבי ושל רצועת החוף והים  של אכזיב.

לדברי ראש המועצה המקומית שלומי, גבי נעמן: "במהלך העשור האחרון השקיעו בשלומי בסיוע גורמים ממשלתיים, ציבורים ,פרטיים ותרומות פילנתרופיות מעל 150 מיליון ש"ח  בבניה פיתוח חידוש  ושדרוג הישוב, לרבות הקמת  מעונות, בתי ספר, מוסדות ציבור, בריכת שחייה, מכללה רב תחומית ושכונות חדשות אשר ייבנו וכוללות למעלה מ- 4000 יחידות דיור רובם צמודות קרקע ועוד. זאת כחלק מיישום תוכנית האב והמתאר אותה אני מוביל".

האופי הקהילתי של הישוב בא לידי ביטוי בסולידריות בין התושבים, בפעילות נרחבת של חוגים אירועים  ופעילויות משותפות ומתנ"ס מהמפותחים בארץ. זאת ועוד "הרצף" החינוכי הוא אחד מגולות הכותרת של הישוב, במסגרתו נהנים בקרבת הבית ממעונות יום ועד לחטיבה תיכון בית ספר למחוננים וממכללה.

במסגרת פיתוח ההתמחות בייחוד כיתרון אסטרטגי בר קיימא שלומי מקדמת תוכנית אב של תיירות בהיקף  השקעה של עשרות מיליוני שקלים המיועדת ליצור מוקד משיכה ייחודי ארצי ועוגן תיירותי לכל ההיצע בצפון מערב הגליל. הכוונה היא לפתח מתחמים של בילוי, נופש, חוויה ידע  ושהות,  המבטאים את עולם התוכן והתרבות של יער ועץ,  אשר יהוו גם עורף לכלל ההיצע האזורי.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד