הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ההשקות המנצחות של הרבעון השלישי: שטראוסוהלמן אלדובי

31/12/2018
ההשקות המנצחות של הרבעון השלישי: שטראוסוהלמן אלדובי

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "שני המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת ברבעון השלישי של 2018, גלידת שטראוס והלמן-אלדובי, הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה. בבחירה הנוכחית בחרנו להתמקד במהלכים שלא רק מביאים איתם חדשנות לצרכן, אלא אף יצרו קטגוריות חדשות בתחומם. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".

 

גלידת שטראוס של יוניליוור- השקת גלידת Goodiz

 

 

בגלידת שטראוס בישראל פיתחו את Goodiz , מוצר גלידה מהפכני המציע גלידת שמנת איכותית וטעימה במרקם קרמי, מופחתת קלוריות וב-4 טעמים. המוצר פותח כמענה לצורך בגלידה מפנקת ודלת קלוריות ללא רגשות אשם. האתגר השיווקי במהלך היה להניע צרכנים להתנסות, ולהציג תפיסה שגלידה לא חייבת להיות עשירה בקלוריות  כדי להיות טעימה. על מנת לבסס תפיסה זו, נבחרו 2 פרזנטורים נהנתנים  טל ואביעד, שתמיד יעדיפו מוצר טעים. במקביל, גלידת שטראוס עלתה עם תוכן אינטרנטי הפונה לקהל שומרי המשקל, ונוצר   הסרטון "בלתי שמינים", הנשען על התובנה שלכל אחד יש את החבר הזה שקלוריות הן לא עניין מבחינתו, ויכול לאכול מה שבא לו מבלי לעלות במשקל. התוצאה -  Goodiz   שינתה את מאזן הכוחות של קטגוריית הפרימיום הביתית ועוררה שיח חדש לחלוטין של גלידות שהן טובות יותר בלי הרבה קלוריות - חדשנות בקטגוריית הגלידות. ההשקה הצליחה למשוך 10% מהלקוחות מתוך קטגוריית הפרימיום ו-23% לקוחות חדשים בקטגוריה זו .

 

 

 

 

הלמן-אלדובי - מהלך "הפנסיה של הלמן-אלדובי"

 

 

בעידן בו קיימות רפורמות המבקשות להיטיב עם קהל הצרכנים, כמו בשוק הסלולר, מתבקש יישום של מהפכה צרכנית גם בתחום ביטוח הפנסיה. מטרת הקמפיין הייתה להנגיש בצורה קלילה, מחויכת ופשוטה את החשיבות של רפורמת כחלון ואת היתרון שבהצטרפות לקרן פנסיה המציעה את דמי הניהול הנמוכים ביותר במשק. כל זאת, תוך התמודדות עם אתגרים שיווקיים לא פשוטים, וביניהם להצליח למצב את הלמן-אלדובי, שלא הייתה מוכרת עד כה, כמובילת מהפכת הפנסיה ויצירת מודעות ועניין לנושא בקרב קהל היעד. המהלך השיווקי כלל סרטוני פרסומת בהובלת הפרזנטור אסי ישראלוף המחופש לשר משה כחלון ופריסת מדיה ברחבי הדיגיטל, שכללה באנרים, סרטונים וכתבות תוכן. המהלך יצר דרמה בשוק הפנסיה ומשך את תשומת הלב של קהל היעד לנושא שנתפס עד כה כמשעמם ולא מוכר. כמו כן, המהלך שינה את החברה כולה והוביל לעלייה של מאות אחוזים במצטרפים לפנסיית ברירת המחדל של הלמן-אלדובי, עלייה במספר וכמות ההשקעות במוצרים הפיננסיים של החברה, גיוס כוח אדם איכותי ושיפור תוצאות ההשקעות.

 

 

 

 

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד