הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

מותג הקוסמטיקה OLAY נכנס לישראל ויתמקד במיצוב מחיר בר השגה

מותג הקוסמטיקה OLAY נכנס לישראל ויתמקד במיצוב מחיר בר השגה

6/02/2020
OLAY הוא המותג הנמכר ביותר בשוק האמריקאי
מרצדס הוא מותג הרכב החזק ביותר

מרצדס הוא מותג הרכב החזק ביותר

6/02/2020
עמדד המותגים הפיננסי ה- Global Brand Finance 500דירג את מרצדס בנץ כמותג הרכב המוביל בעולם, וכמותג ה- 11 ברשימה כולה.
מטאל משנה את תפיסת הברבי עם השקת בובה ללא שיער ובכסא גלגלים

מטאל משנה את תפיסת הברבי עם השקת בובה ללא שיער ובכסא גלגלים

30/01/2020
לראשונה תושק בובת ברבי ללא שיער, ברבי כהת עור עם פרוטזה זהובה וברבי עם מחלת העור הנדירה ויטיליגו (בהקת) שיוצרה בליווי צמוד של דרמטולוג
סקר חווית לקוח בשוק האופנה: 57% מהלקוחות מצפים מהמותג לתוכנית תגמול ונאמנות

סקר חווית לקוח בשוק האופנה: 57% מהלקוחות מצפים מהמותג לתוכנית תגמול ונאמנות

20/01/2020
מחקר מקיף שביצעה סאפ משרטט את הציפיות של הלקוחות בעולם האופנה החדש, ומסמן מספר תחומים חיוניים בהם מותגים אינם עומדים בציפיות הצרכנים לחווית לקוח.
צה"ל זוכה תואר הההשקה המנצחת לרבעון השלישי של 2019

צה"ל זוכה תואר הההשקה המנצחת לרבעון השלישי של 2019

8/01/2020
זכו גם הוט, מאוחדת ואל על עבור השקת קו הטיסות לטוקיו
צילום: אסף לוי

קניוני עופר יארחו קמפיין להגיה נכונה של מילים בשיתוף מט"ח

7/01/2020
מודעות יוצגו בקניוני עופר יציגו צורות הגיה שונות של אותה מילה.
גרנות ממתגת את האבוקדו

גרנות ממתגת את האבוקדו

6/01/2020
אבוקדו גרנות ישווק באריזת רשת של 2 קילו, עם חבק ממותג עם תמונות מתחלפות של החקלאים המגדלים.
שימי ארנסט

בית חולים שיבא החל להעניק שירות דרך Whatsapp

6/01/2020
כיום, 20 אחוזים מכלל השיחות עם מוקד השירות נעשות דרך אפליקציית המסרים.
מכללת ההייטק SVCollege  הפעילה תכנית להתמודדות עם שיימינג מצד סטודנטים

מכללת ההייטק SVCollege הפעילה תכנית להתמודדות עם שיימינג מצד סטודנטים

26/12/2019
" אנחנו יוצרים קשר ישיר עם אותו לקוח כעוס....אנחנו מבהירים לו כי אנחנו בצד שלו בשביל לנסות להבין מה הבעיה על מנת לעזור לו", אומר תומר גלעד, מנכ"ל SVcollege
צילום: בועז לביא ויונתן בלום

צבע השנה של טמבור: ענן סערה

11/12/2019
על פי טמבור הצבע מזכיר את גווני הטקסטיל של האריסטוקרטיה האירופאית והוא מעניק תחושות של שקט ויציבות.

מוקד אמון פונה לפלח גני הילדים

27/11/2019
החברה מנצלת את החשש שנוצר בציבור בעקבות גילויי אלימות בגנים כדי להציע חבילה מיוחדת
הדמיה: שביט. וזהו.

איצטדיון הכדורגל של פתח תקוה ייקרא מעכשיו "שלמה ביטוח"

25/11/2019
עיריית פתח תקוה, באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, יצאה במכרז לצורך מתן חסות וקריאת שם אצטדיון הכדורגל העירוני, המוכר כ"אצטדיון המושבה", על שם גורם מסחרי.
צילום: גיל אבירם

מוזס יוצא בשיתוף פעולה עם Night Cookie

21/11/2019
עד כה ניתן היה לרכוש את העוגיות באתר המשלוחים של המותג, בימים ספציפיים ובשעות הערב בלבד.
מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

21/11/2019
המותג תופס כיום כ- 10% משוק חליטות התה
מועדון הלקוחות של סטימצקי חצה את קו 490 אלף חברים

מועדון הלקוחות של סטימצקי חצה את קו 490 אלף חברים

14/11/2019
אסנת שפירא, מנהלת מועדון לקוחות סטימצקי: נמשיך להרחיב ולהעמיק את פעילות המועדון תוך יצירת הטבות ומבצעים ייחודיים
ספר חדש: הצרכנים קונים אחרת – העסקים נשארו מקובעים

ספר חדש: הצרכנים קונים אחרת – העסקים נשארו מקובעים

13/11/2019
בספרו החדש, מציע כאמיר כהני גישה עסקית חדשה שעל פיה כל התהליכים, שיטות ופתרונות שהעסק מציע יהיו ממוקדים בתהליך הקניה של הלקוחות
מורן דאי ושמעון מזרחי. צילום: עוגן עמוס

ניופאן חותמת הסכם חסות עם מכבי ת"א בכדורסל

11/11/2019
במסגרת ההסכם תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל פלטפורמות הפרסום של הקבוצה הקיימיות על המגרש ובמדיות השונות.
ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים

ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים

7/11/2019
המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה בניהולו של דורון גולדנברג.
דג טוב - זוכה בפרס ההשקה. צילום: סטודיו עוף טוב

הזוכים בהשק המנצחת: כלל ביטוח, לאומי, מדלן ועוף טוב

7/11/2019
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של שנת 2019
התפרסם מדד המותגים בארה"ב שאי אפשר לחיות בלעדיהם

התפרסם מדד המותגים בארה"ב שאי אפשר לחיות בלעדיהם

28/10/2019
אפל במקום הראשון ואחריה ספוטיפיי. בוס וקיצ'נאייד נכנסו מקדימות את נטפליקס.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד