הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

Lavazza  מעדכנת את מראה הקפסולות

Lavazza מעדכנת את מראה הקפסולות

23/07/2020
חברת הקפה האיטלקית משיקה בימים אלה קפסולות בעלות עיצוב חדשני, עם אריזות וגרפיקה מודרניים המייצגים בצורה מושלמת את רצון המותג לאזן בין חדשנות ומסורת, מודרניות וטעם מקורי.



רימון כהן ושות'  מיזגה לתוכה את הפעילות של משרד יחסי הציבור דרזנר תקשורת

רימון כהן ושות' מיזגה לתוכה את הפעילות של משרד יחסי הציבור דרזנר תקשורת

23/07/2020
לימור דרזנר החלה את הקריירה המקצועית שלה בענף הפרסום במשרד באומן בר ריבנאי ולפני כעשר שנים
דן אנד ברדסטריט: 80 אלף עסקים צפויים להיסגר ב- 2020

דן אנד ברדסטריט: 80 אלף עסקים צפויים להיסגר ב- 2020

20/07/2020
מדובר עלגידול של יותר מ- 50% במספר סגירות העסקים בהשוואה ל- 2019
סקר קוולטריקס: שני שליש מהעובדים חוששים לחזור למקומות העבודה

סקר קוולטריקס: שני שליש מהעובדים חוששים לחזור למקומות העבודה

16/07/2020
כמה אנשים אופטימיים? כשנשאלו האם דברים יחזרו למצב נורמלי בעתיד, הדעות היו חלוקות. 52% ענו שכן, הדברים יחזרו למסלול, וכולנו נחזור לתפקוד מלא כשהיה
פרס ההשקה המנצחת למאקו, דומינוס פיצה, מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח ו-HP INDIGO

פרס ההשקה המנצחת למאקו, דומינוס פיצה, מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח ו-HP INDIGO

9/07/2020
הפיצהבורגר של דומינוס הביאה לעליה של 9.3% במכירות. כל הזוכים והסיבות בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק לרבעון
הזוכים בפרס שותפי הקשת. צילום: נעה מגר

ארגון LGBTech העניק את פרסי שותפי הקשת

2/07/2020
אות מוענק לחברות כהכרה על הצעדים האקטיביים שהן נוקטות בכדי ליצור תרבות ארגונית מכלילה כלפי להט"ב
WAZE מרעננת את השפה הגרפית של המותג

WAZE מרעננת את השפה הגרפית של המותג

2/07/2020
הרענון הגרפי פותח בשיתוף עם חברת העיצוב Pentagram
SAP מכניסה את זיהום האוויר לחלק ממדדי ההצלחה

SAP מכניסה את זיהום האוויר לחלק ממדדי ההצלחה

30/06/2020
ענקית התוכנה יצאה במספר הכרזות אסטרטגיות כשבראשן הכנסת מדדים של פליטות מזהמים לנתונים השוטפים שחברות יכולות לעקוב אחריהן. יש לכך משמעות גדולה לניהול תקשורת שיווקית של כל ארגון.
חמשה זוכים בפרס מיוחד של איגוד השיווק להשקות בתקופת הקורונה

חמשה זוכים בפרס מיוחד של איגוד השיווק להשקות בתקופת הקורונה

25/06/2020
זאפה וקשת 12 זכוה על מיזם זאפה לייב, פרטנר על קמפיין שומרים אתכם בבית, כללית על מיזם קורו-נע למגזר החרדי, ולוריאל על השקת המותג קיל'ס
שת"פ בין דומינוס' פיצה  למכללת BPM לניהול ערוץ הטיקטוק

שת"פ בין דומינוס' פיצה למכללת BPM לניהול ערוץ הטיקטוק

22/06/2020
ליצירת המוזיקה בערוץ הטיקטוק של החברה נבחר אפי שיינר, בן 18
SNICKERS משיק מהדורה מוגבלת בעטיפות עם קריצה לעולם הכדורגל

SNICKERS משיק מהדורה מוגבלת בעטיפות עם קריצה לעולם הכדורגל

2/06/2020
המהלך מתקשר לפרסומות המצליחות של המותג תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב".
ZoomInfo מציעה ניתוח שוק למחלקות שיווק ומכירות תוך 5 ימים

ZoomInfo מציעה ניתוח שוק למחלקות שיווק ומכירות תוך 5 ימים

31/05/2020
השירות מאפשר ללקוחות זום אינפו לקבל הבנה ברורה של השוק, כולל מי קונה ועם מי כדאי לפתח קשרי לקוחות/ שיתופי פעולה חדשים.
תוכנית לימודי מנהל העסקים מרחוק PowerMBA משיקה פעילות בישראל

תוכנית לימודי מנהל העסקים מרחוק PowerMBA משיקה פעילות בישראל

25/05/2020
עם מרצים בהם מייסדי יו-טיוב, טסלה, ווייז ואחרים
מחקר של סיילספורס משווה את מנהל השיווק הישראלי לעמיתיו בעולם

מחקר של סיילספורס משווה את מנהל השיווק הישראלי לעמיתיו בעולם

20/05/2020
הסקר מראה כי בישראל משקיעים יותר תקציב במחקר, תוכן וטכנולוגיה מתקדמת, מאשר בפרסום מסורתי.
הישראלים לא ממהרים לחזור לשגרת הקניות

הישראלים לא ממהרים לחזור לשגרת הקניות

13/05/2020
דוח חדש של בזק בינלאומי, פלאפון ו- YES מציג את השפעות תקופת הקרונות
אאוטבריין: זינוק בעניין הציבורי בדיאטה ותזונה

אאוטבריין: זינוק בעניין הציבורי בדיאטה ותזונה

7/05/2020
בדיקה של פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי אאוטבריין מגלה עליה של כ-300% בהתעניינות בכתבות על ביטוח, עליה של 200% בכתבות על דיאטה ותזונה וירידה של כ-20% בהתעניינות בכתבות על אופנה ומזג האוויר
מתחם מרחבי העבודה Brain Embassy אסף נבחרת יועצים לליווי עסקים בחזרה לשגרה

מתחם מרחבי העבודה Brain Embassy אסף נבחרת יועצים לליווי עסקים בחזרה לשגרה

4/05/2020
חבילת הייעוץ כוללת 10 מפגשים אישיים ללא עלות במגוון תחומים לבחירת הלקוח.
הורדת מחיר אסטרטגית על רכבי יגואר

הורדת מחיר אסטרטגית על רכבי יגואר

4/05/2020
במקביל משיקה חברת המזרח אתר טרייד אין חדש ואפשרויות שירות וטיפול לקהל הלקוחות גם מבית הלקוח
סקר "מצב הרוח" מציג פסימיות כלכלית

סקר "מצב הרוח" מציג פסימיות כלכלית

4/05/2020
26% מהמשיבים חושבים כי הם לא יצלחו את המשבר הכלכלי. עם זאת, מדד האופטימיות הלאומית בסקר עומד על 5.2 מתוך 7.
עלייה חדה בצריכת האינטרנט למידע, עבודה, לימודים וקניות במגזר החרדי

עלייה חדה בצריכת האינטרנט למידע, עבודה, לימודים וקניות במגזר החרדי

6/04/2020
דו"ח בזק לשימוש בדיגיטל במגזר החרדי, המבוסס על סקר עומק ונתוני מערכות בזק, משקף מגמה ברורה של אימוץ כלי האינטרנט במגוון תחומי החיים במהירות שיא, לאור משבר הקורונה
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד