הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

צה"ל זוכה תואר הההשקה המנצחת לרבעון השלישי של 2019

צה"ל זוכה תואר הההשקה המנצחת לרבעון השלישי של 2019

8/01/2020
זכו גם הוט, מאוחדת ואל על עבור השקת קו הטיסות לטוקיו
צילום: אסף לוי

קניוני עופר יארחו קמפיין להגיה נכונה של מילים בשיתוף מט"ח

7/01/2020
מודעות יוצגו בקניוני עופר יציגו צורות הגיה שונות של אותה מילה.
גרנות ממתגת את האבוקדו

גרנות ממתגת את האבוקדו

6/01/2020
אבוקדו גרנות ישווק באריזת רשת של 2 קילו, עם חבק ממותג עם תמונות מתחלפות של החקלאים המגדלים.
שימי ארנסט

בית חולים שיבא החל להעניק שירות דרך Whatsapp

6/01/2020
כיום, 20 אחוזים מכלל השיחות עם מוקד השירות נעשות דרך אפליקציית המסרים.
מכללת ההייטק SVCollege  הפעילה תכנית להתמודדות עם שיימינג מצד סטודנטים

מכללת ההייטק SVCollege הפעילה תכנית להתמודדות עם שיימינג מצד סטודנטים

26/12/2019
" אנחנו יוצרים קשר ישיר עם אותו לקוח כעוס....אנחנו מבהירים לו כי אנחנו בצד שלו בשביל לנסות להבין מה הבעיה על מנת לעזור לו", אומר תומר גלעד, מנכ"ל SVcollege
צילום: בועז לביא ויונתן בלום

צבע השנה של טמבור: ענן סערה

11/12/2019
על פי טמבור הצבע מזכיר את גווני הטקסטיל של האריסטוקרטיה האירופאית והוא מעניק תחושות של שקט ויציבות.

מוקד אמון פונה לפלח גני הילדים

27/11/2019
החברה מנצלת את החשש שנוצר בציבור בעקבות גילויי אלימות בגנים כדי להציע חבילה מיוחדת
הדמיה: שביט. וזהו.

איצטדיון הכדורגל של פתח תקוה ייקרא מעכשיו "שלמה ביטוח"

25/11/2019
עיריית פתח תקוה, באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, יצאה במכרז לצורך מתן חסות וקריאת שם אצטדיון הכדורגל העירוני, המוכר כ"אצטדיון המושבה", על שם גורם מסחרי.
צילום: גיל אבירם

מוזס יוצא בשיתוף פעולה עם Night Cookie

21/11/2019
עד כה ניתן היה לרכוש את העוגיות באתר המשלוחים של המותג, בימים ספציפיים ובשעות הערב בלבד.
מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

21/11/2019
המותג תופס כיום כ- 10% משוק חליטות התה
מועדון הלקוחות של סטימצקי חצה את קו 490 אלף חברים

מועדון הלקוחות של סטימצקי חצה את קו 490 אלף חברים

14/11/2019
אסנת שפירא, מנהלת מועדון לקוחות סטימצקי: נמשיך להרחיב ולהעמיק את פעילות המועדון תוך יצירת הטבות ומבצעים ייחודיים
ספר חדש: הצרכנים קונים אחרת – העסקים נשארו מקובעים

ספר חדש: הצרכנים קונים אחרת – העסקים נשארו מקובעים

13/11/2019
בספרו החדש, מציע כאמיר כהני גישה עסקית חדשה שעל פיה כל התהליכים, שיטות ופתרונות שהעסק מציע יהיו ממוקדים בתהליך הקניה של הלקוחות
מורן דאי ושמעון מזרחי. צילום: עוגן עמוס

ניופאן חותמת הסכם חסות עם מכבי ת"א בכדורסל

11/11/2019
במסגרת ההסכם תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל פלטפורמות הפרסום של הקבוצה הקיימיות על המגרש ובמדיות השונות.
ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים

ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים

7/11/2019
המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה בניהולו של דורון גולדנברג.
דג טוב - זוכה בפרס ההשקה. צילום: סטודיו עוף טוב

הזוכים בהשק המנצחת: כלל ביטוח, לאומי, מדלן ועוף טוב

7/11/2019
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של שנת 2019
התפרסם מדד המותגים בארה"ב שאי אפשר לחיות בלעדיהם

התפרסם מדד המותגים בארה"ב שאי אפשר לחיות בלעדיהם

28/10/2019
אפל במקום הראשון ואחריה ספוטיפיי. בוס וקיצ'נאייד נכנסו מקדימות את נטפליקס.
נייקי פלוס סייז בטרמינל X. צילום: דימה טליאנסקי

נייקי משיקים קטגוריית פלוס סייז באתר טרמינל X

24/10/2019
מיכל רביב, סמנכ"לית שירות ושיווק TERMINAL X: "מדובר באחד הצעדים המשמעותיים לקידום אופנת Plus Size באתר בפרט, ותמיכה בספורטאיות בכל המידות בכלל"
סטרטאפ ישראלי רוצה לשנות את ניהול המסעדות ובתי הקפה

סטרטאפ ישראלי רוצה לשנות את ניהול המסעדות ובתי הקפה

25/09/2019
לדברי נדב סולומון, שותף מייסד של TABIT, המערכת מקצרת את משך הארוחה בכ-12 עד 15 דקות ושיעור הטעויות וההחזרות של מנות קוצץ בכ-80%.
מותג מוצרי התינוקות SIMPLY GOOD עובר מיתוג מחדש

מותג מוצרי התינוקות SIMPLY GOOD עובר מיתוג מחדש

5/09/2019
המהלך בוצע באמצעות סטודיו ג'2 ובהדרכתה של מירב פלם, בהיקף של למעלה מ- 300,000 ₪
סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

3/09/2019
ספר חדש של דני ולדיבלסבסקי מאפיין את ביבי כאיש שיווק פנומנלי השולט באנשים כמו בובת מריונטה
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד