הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת מלונות יוצאת בקמפיין קיץ 2005. במרכז הקמפיין דגש מיוחד על מבצעי הקיץ במלונות הרשת

21/06/2005

רשת מלונות יוצאת בקמפיין קיץ 2005. במרכז הקמפיין דגש מיוחד על מבצעי הקיץ במלונות הרשת. סיסמאת הקמפיין "יש חופש גדול ויש חופשה גדולה..." עלות הקמפיין: כ-2.5 מליון ש"ח. 

הקמפיין כולל מודעות בעיתונות הארצית ומלווה בתשדירי חסות תדמיתיים לפינת תחזית מזג האוויר בחדשות ערוץ 2. בנוסף כולל  הקמפיין  גם שילוט אלקטרוני ופרסום באינטרנט.

 

את הקמפיין ילוו 3 אימג'ים חדשים אשר צולמו במלונות דן אכדיה, דן תל אביב ובסטודיו של הצלם מנחם רייס.

 

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן אמר כי הקמפיין ממשיך את אסטרטגיה החברה, להציע חוויה כוללת של אירוח ושירות המעניקים ערך מוסף לחופשה המשפחתית במלונות דן. על פי בדיקה שערכה הרשת, גם השנה אחוז גבוה מהמתארחים במלונות הם נופשים  חוזרים.

 

רפי בארי הוסיף כי נאמנות  הלקוחות מסמלת יותר מכל את איכות השירות של רשת מלונות דן ואת החוויה הכוללת  והמענגת  המוענקת לאורחים: "כמדי שנה, אנו פועלים בכדי  לספק לאורחינו בעלי המשפחות את השילוב המושלם  של מנוחה להורים וגיוון הפעילות  וההיצע לילדים."

 

הקמפיין  הכולל פרסום תדמיתי ומכירתי עולה בימים אלו וייפרס לסירוגין עד חודש אוגוסט. הקמפיין כולל  תשדירי חסות   למזג האוויר בחדשות ערוץ 2 במהלך חודש יוני.

כמו כן , הקמפיין  כולל פריסה בעיתונות הארצית, במסכים אלקטרונים ברחבי הארץ ובאינטרנט.

בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות ענפה ובדיוור ישיר לחברי e-Dan , מועדון הלקוחות של רשת מלונות דן.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד