הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"teenk" מצטרף למערך הפרסום של לי קופר

29/10/2014

Lee Cooper, מותג הג'ינסים והאופנה הבריטית, החליט לוותר העונה על פרזנטורים מוכרים ולהשקיע כ- 2 מיליון ₪, במהלך פרסום רחב לרגל השקת קמפיין קולקציית סתיו - חורף 2014/15. במקביל, המותג צירף לשורותיו את משרד הפרסום teenk, המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.

במסגרת הקמפיין יעלו ברשת 6 סרטוני וידאו ויראליים באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב G" תחת הכותרת: "Change Every Day", זאת לצד 100 בני נוער מובילי דעה ברשתות החברתיות, בדגש על האינסטגרם, שיובילו את הקמפיין כ-"פרזנטורים" החדשים של המותג. לכל אחד ממובילי הדעה אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

מובילי הדעה, בינהם נטלי אהרון - כוכבת הסדרה סלפיז והבלוגרית טל כהן, יסייעו לצעירים להרכיב את הDaily look המושלם שלהם בחודשים הקרובים ולהפחית את הזמן מול המראה. הפעילות תתקיים בין היתר ברשתות החברתיות של המותג לרבות פייסבוק ואינסטגרם, אך עיקרה של הפעילות תתבצע בווטסאפ, הודות לפיתוח ייחודי של teenk, המאפשר למשתתפים להיות "חברים של המותג" באפליקציה. כחלק מהקמפיין, יקבלו המשתתפים באפליקציה המלצות לDaily look עם בגדי החברה. במסגרת הפעילות באפליקצייה יתקיימו תחרויות והפעלות שיזכו את המשתתפים בפרסים שווים. כל שעל המשתתפים לעשות הוא להוסיף את מספר הטלפון של המותג 054-7165035 ולהשתתף.

סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של לי קופר, מוסרת: "אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, בו הגולשים הצעירים מעלים וצורכים את התוכן שלהם בעצמם, הטרנדים משתנים בלחיצת כפתור והאינפורמציה עוברת במהירות האור. זו הסיבה שבחרנו לחשוף את הקולקציה שלנו באמצעות סרטונים ויראליים קצרים שמדברים בשפה של הקהל שלנו, זאת לצד השימוש ב-100 בני נוער אשר יהוו את הפנים החדשות של המותג בזירות הדיגיטליות, בדגש על האינסטגרם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד