הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין רולדין זוכה בפעם השנייה בתואר מאתר הקריאטיב BEST ADS

16/01/2018

לאור הצלחת הקמפיין בשנה שעברה עמל גם השנה M&C SAATCHI משרד הפרסום של רשת רולדין על קמפיין  פרסומי המחבר בין עולם הקולינריה לעולם האופנה. הקמפיין כלל 6 דוגמניות במראות הוט-קוטור שנעשו בהשראת 6 סופגניות ייחודיות מתוך הקולקציה. כל דוגמנית הולבשה בבגד שנתפר במיוחד עבורה, אופרה וענדה תכשיט ראש שנעשה בהשראת כל אחת מהסופגניות.

 

בזכות עבודה מדוקדקת והירידה לפרטי פרטים  מתוך הרצון לביצוע מושלם. העבודה הקשה השתלמה וכך זו השנה השנייה בה הקמפיין מוצג כאחד הטובים לשנת 2017 באתר הקרייטיב הבינלאומיBEST ADS  ומככב גם באתר ads of the world.

 

לדבריו של מנהל משרד הפרסום, צור גולן: " רשת רולדין ידועה בהובלת חג החנוכה הן בחומרי הגלם האיכותיים בהם היא משתמשת, בעבודת היד המוקפדת והן בהכנת החג לילות כימים על מנת להגיע למוצר המוגמר המושלם לכלל הלקוחות. על כן למשרדנו היה חשוב מאין כמוהו לייצר קמפיין המעביר בצורה הטובה ביותר את כל הפרמטרים תוך החיבור בין עולם הקולינריה לעולם האופנה שכן שניהם עולמות מקבילים המדברים באותה שפה. אנו נרגשים ושמחים להוות חלק מהפרויקט ולקבל קרדיט והכרה שכזו בעולם הפרסום העולמי."

 

בין מבצעי הפרויקט:

משרד פרסום: M&C SAATCHI                  

מנכ"ל ושותף : אלון הוכדורף

מנהל קריאייטיב ושותף : צור גולן

מנהלת לקוחות : עידית זמר

תקציבאי :  אורי קרסנר

ארט דיירקטור : בן קייל

קופירייטר: דותן פלזן

צלמת: מירי דוידוביץ , ע. צלם: אסף שמע (שוקו)

מפיקה: מנדי מוריס

סטיילינג: אורן דר

איפור: נטה סקלי ונופר ל- MAC

קרחות: רינת אלוני , ציפורניים: סוזן רובין

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד