הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין לאחר עשור

18/07/2019
יאיר מלכה. צילום: אלעד גוטמן
יאיר מלכה. צילום: אלעד גוטמן

פעילות קפה גרג הכוללת את הרשתות: קפה גרג , רשת קפה ביגה, רשת המזון המהיר ביגה פסטה בר ומפעל הלחמים והמאפים ביגה, העבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB, זאת לאחר שבחנה בחודשים האחרונים מספר משרדי פרסום.    תקציב היקף הפרסום השנתי  של קפה  גרג נאמדת  בכ- 4 מיליון ₪ לשנה.   בנוסף, מעניקה רשת קפה גרג חסות למועדון מכבי תל-אביב, בתקציב של 1 מיליון ₪.

 

תקציב הפרסום של קפה גרג טופל ב 10 שנים האחרונות ע"י  משרד הפרסום ברזני.

 

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי קפה גרג מסר:" לאחר בחינת מספר  משרדי פרסום מצאנו ששמעוני פינקלשטיין עומד מול האתגרים  אותם אנו מצבים לשנים הבאות,  במטרה להמשיך ולהוביל בישראל את תחום הקפה והמזון בישראל, לחזק את מקומן של הרשתות  כסמן ימני ולבדל אותה מהמתחרים".

 

לדברי מלכה: "התקציב כולל את פעילות הדיגטל של הרשת, את פעילות המועדון של גרג  וכן את הפרסום המסורתי".

 

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין נמצא בבעלות דודי שמעון ומטפל בין הייתר בסוזוקי/מכשירי תנועה, אוטו סנטר, הרץ, משאיות MAN, ויליפוד, רשת תכשיטי צבאן,  קבוצת  פררו (קינדר, נוטלה, טיק טק וכו) ,אונ' חיפה ועוד.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד