הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

IMM נכנסת לישראל כדי לספק פתרונות פרסום ממוקדים לנוסעים ותיירים

1/08/2019
IMM נכנסת לישראל כדי לספק  פתרונות פרסום ממוקדים לנוסעים ותיירים

ארמל אסטרטגיות תקשורת, בבעלות ארמל חיים חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת IMM  המספקת פתרונות פרסום ממוקדים וחדשניים לקהל התיירים ונוסעי עסקים בכל העולם .

 

IMM הינה חברה הקיימת 30 שנה ומרכזת את כל פתרונות הפרסום הקיימים לנוסעים ותיירים תחת קורת גג אחת.

 

IMM International מספקת פתרונות פרסום בכל שלבי הנסיעה ובכל התחנות בדרך. היא מאפשרת להגיע לתייר עוד במהלך חיפוש החופשה באון-ליין ומרגע רכישת כרטיס הטיסה, בזמן ההגעה והשהות שלו בשדה התעופה, במטוס, בזמן הנחיתה, בכל זמן השהייה ביעד ובמהלך חזרתו ליעדו הסופי.

 

הפרסום נעשה באמצעות מכשירי הסלולאר, הטבלטים, המחשבים הניידים והנייחים, על גבי מסמכי הטיסה הנשלחים למייל הנוסע, במגזיני טיסה, בטרקלינים בשדה התעופה, ובתוכן שיווקי בטלוויזיות במטוסים באמצעות מערכת הדיגיטל  הפנימית במטוס (Inflight Digital System).

 

חברת הדיוטי פרי James Richardson תהיה הראשונה לצאת בקמפיין IMM.

 

לדברי ארמל חיים מנכ"לית המשרד, "מדובר בשירות פורץ דרך למפרסם הישראלי, השמיים הפתוחים בישראל והמהלכים המוצלחים של משרד התיירות הישראלי הביאו איתם בשנים האחרונות כמות אדירה של תיירים המהווים כח קניה משמעותי בארץ. הגיע הזמן שלחברות ישראליות תהיה אפשרות לפנות  באפקטיביות לכל תייר המתכוון להגיע, בדרכו ובזמן שהייתו בישראל. הפלטרפומה של  IMM International מאפשרת למפרסמים לפנות ישירות לקהל זה באופן ממוקד ביותר עוד בשלבי תכנון הנסיעה, וללוות אותו לכל אורך החופשה. ניתן לפלח את קהל הנוסעים לפי מדינות המוצא שלהם, מעמד סוציואקונומי ולהתמקד בפרסום על פי מיקום גיאוגרפי. בנוסף ניתן לשמור על קשר ישיר  ושוטף עם הנוסע בזמן השהות שלו בארץ ובחזרה למדינה אליה הוא טס. IMM למעשה מהווה One-Stop-Shop עבור המפרסם הישראלי בבניית אסטרטגית קמפיין לאוכלוסיית התיירים".

 

לדברי ז'אן מארק שבסוס, מנכ"ל הדיגיטל של IMM, "אנחנו רוצים להודות לJames Richardson - על שיתוף הפעולה הראשון בישראל. אנחנו מאד שמחים להיכנס לשוק הישראלי. ארמל אסטרטגיות תקשורת היא נציגות נוספת שאנו פותחים ומצטרפת לאיטליה, ספרד, צרפת, שוויץ, בלגיה, אנגליה, הונג קונג וסין. אנו מאמינים כיIMM  פתרונות פרסום, יהפוך לשחקן מרכזי בישראל בכל הנוגע לפנייה לקהל התיירים בזמן הנכון ויהווה פלטפורמת שיווק אטרקטיבית שתביא למפרסמים הישראלים תוצאות מקסימליות. ניסיוננו העשיר של למעלה מ30 שנה, הטכנולוגיות המתקדמות ושיתופי הפעולה הנרחבים שלנו עם כל השחקנים המשמעותיים בתחום התיירות עם יותר מ-180 חברות תעופה, אתרי סוכנויות נסיעות אונליין, (OTA) חברות מידע מתחום התיירות, ובכך נותנים יתרון משמעותי ללקוחותינו המעוניינים להגיע לכלל ההתיירים ונוסעי העסקים מסביב לעולם".

 

לדברי עדי מזרחי שרקון, מנהלת השיווק של James Richardson "אנו שמחים לצאת בקמפיין פרסום עם IMM שיאפשר לנו להתמקד בקהל חדש עבורנו - התיירים הנכנסים. אנחנו לרוב מתמקדים בשוק המקומי וכעת אנו יכולים לדבר ישירות עם חלק מ -4 מיליון תיירים המבקרים  את ישראל מדי שנה ".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד