הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

CTV מתגייסת למען יום ההתרמה השנתי של אלו"ט

19/01/2020
צילום: חן כליפה לוי צילום אווירי
צילום: חן כליפה לוי צילום אווירי

חברת CTV המפעילה שלטי חוצות דיגיטליים מתחילה את שנת 2020 במחווה לילדים ובוגרים עם אוטיזם. לרגל יום ההתרמה השנתי שמובילה עמותת אלו"ט שיתקיים ב-21 בינואר,  CTV תרמה שלטי חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ, בהם יוקרן במשך שבוע  קמפיין מודעות של העמותה אותו מוביל בהתנדבות משרד הפרסום goood בהובלת אורי אברוצקי. בין המיקומים הבולטים: דרך נמיר, נמל תל אביב, צומת אלוף שדה ועוד.

 

אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים הפועלת לקידום וטיפול בילדים ובבוגרים על הרצף האוטיסטי. אלו"ט פועלת לקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.

 

לדברי תומר יעקובי, מנכ"ל CTV, "אנו גאים לתרום את שטחי הפרסום הדיגיטליים שלנו בכל הארץ לטובת מטרה חברתית חשובה ושמחים על כך שיכולים לסייע בהעברת מסרים לאוכלוסיה רחבה. אם כל נהג ברמזור או הולך רגל שנחשף לקמפיין יפתח את הדלת ואת הלב ב-21 בינואר, הרי שעשינו את שלנו".

 

לדברי אורי אוברוצקי, הבעלים של משרד הפרסום good, "אני גאה להוביל בפעם השלישית את קמפיין יום ההתרמה לאלו"ט, ולסייע בהעלאת המודעות והקבלה של ילדים ובוגרים עם אוטיזם. זו זכות עבורי להתחיל את השנה בעשייה חברתית למען הקהילה".

 

יום ההתרמה של אלו"ט השנה בסימן שילוב של ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה, בתעסוקה ובחברה. גם ילדים עם אוטיזם רוצים חברים ומשתוקקים להרגיש חלק מהכיתה, מהחבר'ה בתנועה או בשכונה. לא תמיד הם יודעים איך עושים את זה. מהצד השני, ילדים רגילים שיושבים בגן, בבית הספר או בחוג כתף אל כתף עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים יגדלו עם פחות דעות קדומות, עם יותר חמלה והבנה כלפי אנשים שונים מהם.

 

כאשר ילדים עם אוטיזם מסיימים את מערכת החינוך, הם מוצאים עצמם במקרים רבים ללא מענה הולם או מעטפת שתסייע להם להשתלב במעגל העבודה, למצוא דיור הולם וצרכים בסיסיים נוספים, על מנת שיוכלו לחיות ככל האדם, ולתרום לחברה ולמשק.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד