הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין של רנו קליאו בשיתוף פעולה עם העמוד mismas משפטאחדביום

9/03/2020
צילום: אוהד קב
צילום: אוהד קב

לרגל השקת הרנו הקליאו החדשה בישראל, רנו ישראל יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם היזם, אושיית הקראייטיב והדיגיטל עידו גרינברג, העומד אחרי המותג   @mismas #משפטאחדביום. קליאו ומיסמס משיקים שיתוף פעולה תחת הכותרת "משנים את השפה בכביש" בשאיפה להעלות את המודעות לשיח אחר בכבישי ישראל.  

רנו ישראל חברה לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם אמן רשת ישראלי עידו גרינברג, יוצר ובעל המותג @mismas, ומיתגה את הקליאו החדשה במשפטים ובמילים של גרינברג, שהפכו בשנים האחרונות לאייקונים וכלי ביטוי לרבים. המהלך שם לנגד עיניו את האבחנה שמשהו קרה לשפה שלנו בכלל, ועל הכבישים בפרט.  

 

במסגרת הפעילות רכבי ה#קליאומיסמס (שני רכבים ייעודיים, אחד שחור אחד לבן, עליהם משפטים, בעיצוב ייחודי)  יסתובבו במהלך השבוע הקרוב בערים מרכזיות בארץ. המחשבה העומדת מאחורי המהלך: "לשטוף את כבישי ישראל במילים טובות". רנו וגרינברג מזמינים את האנשים בכל אחת מהערים בהם יבקרו הרכבים, להצטלם עם הרכב- ולהפיץ את המסר. #משניםאתהשפהבכביש. גולשים שישתפו את התמונה עם הרכב יקבלו מארז סטיקרים.  

 

בין המשפטים המוכרים של mismas@ שיופיעו על הרכבים ניתן למצוא את: "מוגזמת", "אם מישהו שואל- אני מישראל" "ואהבת לרעך כמו פיצה", "טוב לעוף בעד עצמנו", "מי שלא מעז – לא מגשים" ועוד. המהלך ילווה בקמפיין דיגיטלי רחב שינסה, ולו במעט, לגרום לכולנו לחשוב רגע לפני שאנחנו עולים על גדותנו בכביש.


לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין:

"כחלק מהשקת רנו קליאו החדשה, החלטנו לצאת במהלך לשינוי השפה בכבישי ישראל. חברנו למהלך "עם נשמה", בתקווה להעלות למודעות את השפה שקצת הלכה לאיבוד. הערכים של רנו קליאו החדשה יושבים באופן סימטרי עם @mismas וזו זכות גדולה לנסות ולשנות ולו במעט את תרבות השיח בכבישי ישראל"

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד