הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין יחס"צ וקד"מ לאתר ההימורים POKERROOM.COM בהיקף 100 אלף דולר

6/02/2005

סקר, שערכה חברת ONGAME, החברה השוודית העומדת מאחורי פיתוח האתר, קובע כי ישראלים נחשבים לשחקני פוקר "גדולים" המרבים לשחק באתרי פוקר. בעקבות כך התקבלה בחברה ההחלטה להשיק את האתר ולבצע פעילויות שיווקיות גם בישראל - למרות מספר התושבים והמשתמשים הקטן מאד ביחס לארה"ב ואירופה. כיום 80% מלקוחות החברה נמצאים בארה"ב, 5% נמצאים בקנדה ו- 5% נוספים נמצאים באנגליה.

כניסתו של האתר לשוק הישראלי הנה חלק מקמפיין עולמי נרחב הכולל שיתוף פעולה בין משרדי יחסי הציבור המובילים בארה"ב, בקנדה, באנגליה ובדנמרק. לדברי אבירם בלזר העומד בראש 'בלזר פתרונות תקשורת', : "בשלב הראשון החברה תשקיע 100,000 $ בהחדרת המותג לישראל הכולל קמפיין שמטרתו למצב מחדש את משחק הפוקר כספורט הדורש 70% מיומנות ורק 30 % מזל. "

במסגרת הקמפיין השיווקי בישראל ייערכו קמפיין יחסי ציבור הכולל את כל התקשרות הישראלית, מספר אירועי קד"מ כגון אליפויות פוקר אליה יגיעו שחקנים בינלאומיים וכן פרסום באתרי האינטרנט והפקת קליפים אינטרנטיים וכו'.

לאתר פוקר רום.קום מעל 2 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם ומדי יום משחקים באתר מעל 10,000 אנשים. בשנת 2002 זכה אתר פוקר רום.קום במקום ה- 19 בדירוג העסקים הכי רווחיים בשוודיה. ע"פ נתוני החברה קיימת עלייה משמעותית בשוק משחקי הפוקר המקוון: מספר המנויים הרשומים באתר גדל מדי שנה וההכנסות ממרצ'נדייזינג הולכות וגוברות. אתר פוקר רום.קום מאפשר לשחק ללא צורך בהורדת קבצים. רוב שחקני הפוקר באון ליין מעדיפים אתרים בהם אין צורך בהורדת קבצים, מה שנותן להם גישה מהירה לאתר מכל מקום, ללא צורך בהמתנה.

האתר הוקם ב- 1999 ביוזמת שני חברים, קלאס לידל ואוסקר הורנל, שחקני פוקר נלהבים. עד היום שוחקו באתר למעלה מ- 250 מיליון ידיים (משחקי פוקר). בסקר שנערך בחודש ינואר 2005 בקרב שחקני הפוקר מקצועיים, זכה האתר לתואר האתר המוביל בתחום.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד