הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"סולתם – רדד" תשקיע כ- 2 מיליון ₪ במסע פרסום לחשיפת מבצע פסח

7/03/2005

חברת סולתם – רדד יוצאת בתחילת חודש אפריל במסע פרסום רחב, לרגל חשיפת מבצע פסח הכולל את הסירים, המחבתות והסכ"ומים של החברה.

 

הקמפיין שנעשה ע"י מחלקת השיווק של סולתם – רדד, נאמד בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. הקמפיין כולל: סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ ה- 2 ובערוץ 10, ג'ינגל ברדיו ומודעות צבע בעיתונות היומית והמגאזינים.

 

בנוסף לקמפיין, יערך קד"מ רחב בנקודות המכירה, אשר יתמקד במבצע פסח של סולתם – רדד,  אשר במסגרתו כל הרוכש סיר או סכ"ום, יקבל סט אוכל מפורצלן 18 חלקים בשווי 299 ₪, ב- 99 ₪ בלבד !

 

כמו כן תצא סולתם – רדד במקביל, למסע פרסום בהשקת אריזות חדשות לכל מוצרי החברה, בהיקף השקעה של  כ- 700 אלף  ₪.

 

לדברי עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של סולתם – רדד: "  חברת סולתם - רדד, ממוצבת כחברה המובילה בתרבות האירוח והבישול. לאחרונה החלו מספר יבואנים לחקות את מוצרי החברה ואת אריזותיה ומשווקים מוצרים באיכות ירודה באריזות דומות.

 

לדברי דורון: "הקו החדש של אריזות סולתם – רדד, עוצבו במראה אחיד, במטרה ליצור בידול  וזיהוי מוחלט לכל מוצרי החברה: סירים, מחבתות, סכ"ום, כלי אוכל, כלי בית וכלי נוי.

 

עפ"י הערכת דורון, יחול גידול של כ- 10%, במכירות מוצרי כלי בית לפסח הקרוב וזאת בשל מגמת הכנסת מותגים חדשים לארץ, כמו גם הרגשת רווחה ומצב כלכלי שפיר לאחר מספר שנים של צמצומים וקיצוצים בשל המצב הכלכלי בארץ".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד