הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"תלמה" עולה בקמפיין לדגני כריות בהשקעה של 4 מיליון שקל

15/03/2005

 

תלמה עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הדגנים מס' 1 בישראל "כריות". הקמפיין בעלות כוללת של 4 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", יעלה לאויר בטלויזיה החל מה- 13 למרץ, תחת הסיסמא: "כריות תלמה, לא תאמינו מה קורה בפנים".

 

במרכז הקמפיין, שבוים ע"י יריב גבר, בחורה המתכוננת לדייט ומחפשת אחר ה"דמות" המתאימה ביותר לפגישה – בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשה חתול . החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים מיוחדים, המאפשרים את "התקלפות" הדמויות. לאחר שנבחרת הדמות הסופית, מצפה בסוף הסרטון הפתעה נוספת...

 

הרעיון הפרסומי של החלפת הדמויות מבוסס על תובנות שעלו בהקשר לבני נוער במחקרים שערכה חברת יוניליוור. מחקרים אלה מראים כי בני הנוער, המהווים את קהל היעד העיקרי של כריות, מצויים בשלב של הגדרת זהות עצמית תוך כדי קונפליקטים תמידיים בין הצורך להיות אינדיבידואלי וייחודי לצורך להיות חלק מקבוצה ולהראות כמו כולם.

 

הקמפיין מביא לידי ביטוי בצורה ייחודית את הקונפליקט לגבי הזהות העצמית וכן את התכונה המרכזית ההופכת את כריות למותג הדגנים המוביל בישראל –הדגנים שיש להם "פנימיות" – אותו מילוי קרמי עשיר שעושה את חווית האכילה למהנה ומפתיעה כל פעם מחדש.

 

הקמפיין יעלה גם בקולנוע, בעיתונות רלוונטית לבני-נוער ובאתרי אינטרנט רלבנטים דוגמת וואלה ונענע. בנוסף, כולל הקמפיין שת"פ עם רדיו הצעירים -  99 FMבמסגרתו יערך משחק המבוסס על קונספט הקמפיין "כריות תלמה, לא תאמינו מה קורה בפנים".

 

המותג "כריות תלמה" הינו מותג הדגנים מס' 1 בישראל, המגלגל כ- 80 מיליון ₪ בשנה ומחזיק בנתח שוק של 16% מכלל שוק הדגנים (לפי נתוני נילסן, ערכים כספיים,ינואר 2005).

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד