הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת שרש - SOURCE בקמפיין פרסום לרגל פתיחת עונת הקיץ והטיולים. סיסמת הקמפיין: "ללכת על החופש"

25/04/2005

חברת שרש SOURCE המתמחה בייצור מוצרי הנעלה ואביזרים למטיילים מעלה לראשונה קמפיין פרסומי הנושא את המסר: שרש- נח, שימושי ומאד אופנתי. הקמפיין תומך בערכי המותג ומציג את התחושה אותה  מבקשת שרש לספק לקהל לקוחותיה הנאמן:  "יותר שרש- יותר חופש".

 

הקמפיין יעלה לאוויר ב- 25.04.05 וימשך כשבועיים ויתמקד בשילוט חוצות ברחבי הארץ,

בעיתונות היומית ובעיתונות המקצועית.

הקמפיין הופק באופן עצמי על-ידי חברת שרש ותקציבו הכולל עומד על כ- 350,000 ₪.

 

סיסמת הקמפיין : "ללכת על החופש".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד