חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אופנת היי טק: קסטרו תאפשר רגישה ישירות מסרטוני וידאו

אופנת היי טק: קסטרו תאפשר רגישה ישירות מסרטוני וידאו

חברת "קסטרו" מאמצת טכנולוגיה חדשנית של חברת Tagzbox , אשר פיתחה מוצר בו תכני הוידאו הופכים לאינטראקטיביים והצופה יוכל לקנות כל פריט שהוא רואה דרך כלי התיוג. כל תוכן וידאו כמן תצוגות אופנה, פרסומות או קליפים יהפכו להיות מתוייגים וכל גולש יוכל לקנות כל מה שהוא רואה מבלי חיפושים מסורבלים בקטלוג או ברשת.

חברת "קסטרו" זיהתה את הפוטנציאל השיווקי והחליטה למנף ולשדרג את תכני הוידאו באתר החברה וכך לספק לקניין האינטרנטי את מירב הכלים לרכישה ברורה ובטוחה. בימים אלה "קסטרו" השיקה את קולקצית הסתיו חורף שלה לשנת 2014/15 תצוגת האופנה מופיעה באתר וניתן לצפות ולקנות דרך הוידאו.


חברת Tagzbox  נוסדה ע"י ארבעה חברים, לדברי ריצארד גריי ה- COO : "ישראל נמצאת בתהליך גלובלי של קניות אונליין, ובעזרת הטכנולוגיה שאנו מציעים הצלחנו להביא לגולש הישראלי את חויית הקנייה האולטימטיבית. עד כה האדם היה פאסיבי כשצפה בוידאו ואנחנו שמנו לנו כמטרה להפוך את הצופה לאינטרקטיבי. בכוונתנו לאפשר קנייה חוויתית באתרים, ברשתות החברתיות וכן בערוצי המדיה השונים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד