לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג "ספאטון"

"קבוצת לפידות", המשווקת הבלעדית בישראל של המותג "ספאטון", תוסף תזונה, עולה עם קמפיין דיגיטל למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת המסר:
"יש המון הבדלים בין ההיריון הראשון להיריון השני, חוץ ממה שלא-ספאטון".
את הקמפיין מובילה הטאלנטית ו מנחת "האח גדול", לירון ויצמן, הנמצאת בסוף החודש ה-7 להריונה. מדובר בפעם השלישית בה ויצמן נבחרת להוביל את קמפיין המותג.
הקמפיין מציג באופן הומוריסטי ומשעשע את ההבדלים בין ההיריון הראשון לבין ההיריון השני, כאשר הדמיון היחיד בין שני ההריונות הוא העובדה כי לירון נוטלת "ספאטון". למשל, בהיריון הראשון, כאשר אישה תגיד לבעלה כי מתחשק לה מנת פלאפל, הוא ירוץ להביא בשבילה מיד ואילו בהיריון השני-הוא יגיד לה להביא בשביל שניהם. בהיריון הראשון, תיקח איתה אישה לחדר הלידה חצי בית ואילו בהיריון השני, תיקח לחדר הלידה מטען לנייד בלבד.
אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": "מאז תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם לירון לפני 3 עונות, ידענו כי לירון מייצגת בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של תוסף הברזל ספאטון- אמהות צעירות/נשים בהיריון שלא מתפשרות על איכות החיים שלהן ומעדיפות תוסף ברזל מהטבע. שיתוף הפעולה זה החל כאשר נודע לנו כי לירון בעצמה השתמשה במוצר במהלך הריונה הראשון, וכעת היא משתמשת בו גם בהריון הנוכחי, אני בטוח כי הקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של תוסף הברזל ספאטון ואת התחזקותו בקרב קהל היעד".
כתבות נוספות
-
7/01/2021האריזות האישיות ימותגו בין היתר כאריזות לצריכה מדודה קרא עוד
-
25/12/2020תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה". קרא עוד
-
10/12/2020החברה מחזיקה ב- 4% מפעילות שוק היוקרה בישראל. גידול של 15% בהשוואה לשנה החולפת. קרא עוד
-
10/12/2020האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל קרא עוד
-
8/12/2020סקר שערכה ענקית התוכנה SAP באמצעות חברת המחקר השיווקי Dynata מצא שיותר משני-שליש מהנשאלים מתכוונים לערוך קניות לקראת חגי דצמבר, כש- 60% מהם מצפים להגיע גם לחנויות פיזיות ונהנים מחוויית קניה משולבת. הסקר נערך לאחרונה בקרב 1,000 צרכנים אמריקאים. קרא עוד
-
3/12/2020הפתרון של אינסנטיבס סולושנס מסייע לחברות היי-טק לנהל ביעילות את עבודתם של אנשי מכירות מרוחקים שעובדים מהבית בעת הקורונה וזקוקים לניהול יעיל של העובדים והתמריצים בתקופה של עבודה מרחוק, אי וודאות ותחרות מאתגרת
קרא עוד -
2/12/2020חברת ג'אג הישראלית, שהתפתחה במיינדסט, בשילוב עם חברת יוגיבו (Yogibo) האמריקאית משיקות את JOGOBALL - קונסולת משחק חדשנית ללא מסכים, המבוססת על קול ותנועה ומציעה משחקים לכל המשפחה. ג'וגובול הוא כדור עם רמקול בלוטות', המצוייד בחיישני תנועה מתקדמים אופן המאפשר לשחקנים לזרוק לנער, למסור ולגלגל אותו תוך כדי משחק. קרא עוד
-
26/11/2020לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות קרא עוד