למעלה מ 50% מהישראלים הגבירו את קניית הפירות והירקות באונליין
סקר שערכה חברת האונליין 'פרשוק' באמצעות מכון המחקר 'רושינק' לקראת יום המשפחה, בקרב 500 ישראלים, מגלה שהרגלים והעדפות צריכת ירקות ופירות, בקרב משפחות ישראליות, עלו משמעותית בשנה האחרונה. כשני שליש מהישראלים בגילאי 18-64 צורכים פירות וירקות לפחות פעם ביום.
על פי הסקר, העגבנייה הירק האהוב על
הישראלים וזכתה ב 30% בקרב צמוד עם המלפפון (26%). התפוחים והבננות זכו בפירות
האהובים ביותר ובפער ניכר מהתות והמנגו שנשארו מאחור באחוזים נמוכים.
קרוב לשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו
פירות וירקות באונליין בתקופת הקורונה ואילו שיעורים גבוהים יחסית של הזמנת פירות
וירקות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: תושבי המרכז, בעלי הכנסה ממוצעת, נשים
ואקדמאים.
יותר ממחצית מהישראלים דיווחו כי הם הגבירו
בתקופת הקורונה את תדירות קניית הפירות והירקות באונליין.
שיעורים גבוהים יחסית של הגברת תדירות קניית
ירקות ופירות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: בעלי הכנסה ממוצעת, גילאי 40-49
ולא אקדמאים.
לסיכום - יותר ממחצית מהישראלים שהשתתפות
בסקר אמרו כי הם מעדיפים פירות וירקות תוצרת הארץ.
כתבות נוספות
-
6/04/2021על פי דו"ח של חברת CommBox בשנת 2020 היקף הפניות למוקדי השירות והתמיכה בכלל ערוצי הדיגיטל צמח בשיעור של 120% ובשנת 2022 הם יעברו את הפניות הטלפוניות. 17% מפניות הלקוחות טופלו השנה על ידי בוטים ללא כל התערבות אנושית והמספר יצמח ל-50% בשנת 2022
קרא עוד -
5/04/2021טרנד מיקרו היא מובילה עולמית המפתחת פתרונות אבטחת מידע וסייבר המאפשרים להעביר מידע דיגיטלי באופן בטוח יותר. קרא עוד
-
30/03/2021
-
30/03/2021
-
18/03/2021
-
10/03/2021גודל החנות - 130 מ״ר. סכום ההשקעה בחנות 1 מיליון ש"ח
קרא עוד -
8/03/2021חברת לחם ביכורים מדווחת על ייצור של 50 אלף יחידות לחם פשתן, בהשוואה למספר עשרות לפני 4 שנים. קרא עוד