חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

למעלה מ 50% מהישראלים הגבירו את קניית הפירות והירקות באונליין

צילום: חיים יוסף (הגדל)
צילום: חיים יוסף

סקר שערכה חברת האונליין 'פרשוק' באמצעות מכון המחקר 'רושינק' לקראת יום המשפחה, בקרב 500 ישראלים, מגלה שהרגלים והעדפות צריכת ירקות ופירות, בקרב משפחות ישראליות, עלו משמעותית בשנה האחרונה. כשני שליש מהישראלים בגילאי 18-64 צורכים פירות וירקות לפחות פעם ביום.

 

על פי הסקר, העגבנייה הירק האהוב על הישראלים וזכתה ב 30% בקרב צמוד עם המלפפון (26%). התפוחים והבננות זכו בפירות האהובים ביותר ובפער ניכר מהתות והמנגו שנשארו מאחור באחוזים נמוכים. 


קרוב לשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו פירות וירקות באונליין בתקופת הקורונה ואילו שיעורים גבוהים יחסית של הזמנת פירות וירקות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: תושבי המרכז, בעלי הכנסה ממוצעת, נשים ואקדמאים.


יותר ממחצית מהישראלים דיווחו כי הם הגבירו בתקופת הקורונה את תדירות קניית הפירות והירקות באונליין.

שיעורים גבוהים יחסית של הגברת תדירות קניית ירקות ופירות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: בעלי הכנסה ממוצעת, גילאי 40-49 ולא אקדמאים.

לסיכום - יותר ממחצית מהישראלים שהשתתפות בסקר אמרו כי הם מעדיפים פירות וירקות תוצרת הארץ.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד