"הישראלים", פסח 2007: כל 3 שניות-בושם. ים המלח-תפוסה מלאה של אוכלוסיה דתית
כשבוע לפני פסח, מתברר שהישראלים בחרו השנה להצביע כן! לקניות. רוב החברות הגדולות מדווחות על עלייה של בין 10% ל- 40% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הנה כמה נתונים מחברות מובילות, שבוע בדיוק לפני חג הקניות הגדול.
רשת ביתילי – לדברי פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק: השנה הולכים חזק על כריות . "ניתן למצוא אותן בעשרות דגמים צבעוניים ומרהיבים והם גם תופסים נפח יפה במחיר לכל כיס".
רשת טויס אר אס – ענת נתיב – מנהלת השיווק: "השנה יצאנו בקטלוג מתנות מיוחד ושיתוף פעולה עם ארגון מאיר פנים. כל המביא צעצועים לרשת, מקבל זיכוי של 100 ₪ לקנייה ברשת. הצעצועים נאספים ונתרמים ע"י הארגון".
רשת מלונות פתאל – ים המלח תפוסה מלאה של אוכלוסייה דתית ובאילת תפוסה של 98%.
רשת מועדון הקפה – אופיר פרימר , סמנכ"ל – מדווח על עלייה של 40% במכירת מכונות קפה ומחירם החל מ- 1490 ₪. השנה הלהיט בתחום המתנות !
רשת מקדונלד'ס – יוצאת בארוחות בצלחות ובלחמניות על בסיס סויה לאוכלי קטניות.
חוגלה קימברלי – לדברי אייל מליס, סמנכ"ל שיווק : גידול של 30% במוצרי החג, בעיקר בתחום ה-KITCHEN CARE. ביקוש גדול לניירות, מטליות וספוגי ניקוי, כלי אפייה חד פעמיים ונייר אלומניום.
ערן תור מנכל רקיט בנקיזר מציין כי בשל סופת האבק בסוף השבוע, הקדימו ישראלים רבים את קנית מוצרי הניקיון שלהם וכבר שבוע לפני החג - חל גידול של 20%, כאשר הרכישות מתרכזות בעיקר במוצרים לניקיון כללי, הסרת שומנים וניקיון רצפות.
יורוקום דיגיטל נציגת פנסוניק – לדברי מוטי אלמליח המנכ"ל – ישנו גידול של 40% במכירות פלזמה בגודל 50 אינץ'. במהלך חודש מרץ מכרה החברה למעלה מ-700 פלזמות.
בלוקבסטר – דרור לירן, מנכ"ל, מסר כי לקראת חג הפסח עלה מחזור המכירות של סרטי DVD ברשת בשיעור של 20%. בין הלהיטים הנמכרים ביותר: מארז "קולנוע ישראלי-המיטב", השתולים, בוראט, קזינו רויאל, תזיזו ת'רגליים. כמו כן, מחזור רכישות המנויים עלה ב-22% וזאת עקב מבצע "מנוי + מתנה". הצפי להשכרות בחג עומד על 120 אלף השכרות.
רשת דומו – לדברי חוה ביטרמן, יש מגמת עלייה ברורה במכירות, במיוחד באיזור הסירים. השנה הביקוש הוא לסירים יעודיים כגון סיר אידוי, לחץ, דגים. סל קניות ממוצע ברשת: 350 ₪ .
מרשת אירית נמסר שבסוף השבוע האחרון חל גידול של 20% במכירות שנבע ממזג אוויר קייצי והקרבה לחג. אנו צופים לעלייה שבין 30-40% במכירות.
כמיליון מבקרים יבקרו בקבוצת קניוני עזריאלי עד סוף חול המועד פסח. עד היום ביקרו בקניוני עזריאלי כ – 600,000 איש, גידול של כ 10% במספר המבקרים לעומת פסח אשתקד.
רשת סופר-פארם מוכרת השבוע בקבוק בושם בכל 3 שניות!!!. לרשת מבצע של למעלה מ- 350 בשמים מובילים. בממוצע רוכש הישראלי 2-3 בשמים במהלך החג. ברשת צופים כי בשנת 2007 תהיה עלייה של 8-12 אחוזים במכירות הבישום, לעומת תקופה מקבילה אשתקד, וזאת בשל הגברת מאמצי הפרסום והשקה מואצת של בשמים חדשים בחודש האחרון.
מ HP נמסר על גידול ברכישות מחשבים ניידים ומדפסות של החברה בשבוע האחרון. כשהמדפסת המובילה את המכירות היא מדפסת משולבת 6183 עם אפליקציה אלחוטית.
כתבות נוספות
-
7/01/2021האריזות האישיות ימותגו בין היתר כאריזות לצריכה מדודה קרא עוד
-
25/12/2020תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה". קרא עוד
-
10/12/2020החברה מחזיקה ב- 4% מפעילות שוק היוקרה בישראל. גידול של 15% בהשוואה לשנה החולפת. קרא עוד
-
10/12/2020האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל קרא עוד
-
8/12/2020סקר שערכה ענקית התוכנה SAP באמצעות חברת המחקר השיווקי Dynata מצא שיותר משני-שליש מהנשאלים מתכוונים לערוך קניות לקראת חגי דצמבר, כש- 60% מהם מצפים להגיע גם לחנויות פיזיות ונהנים מחוויית קניה משולבת. הסקר נערך לאחרונה בקרב 1,000 צרכנים אמריקאים. קרא עוד
-
3/12/2020הפתרון של אינסנטיבס סולושנס מסייע לחברות היי-טק לנהל ביעילות את עבודתם של אנשי מכירות מרוחקים שעובדים מהבית בעת הקורונה וזקוקים לניהול יעיל של העובדים והתמריצים בתקופה של עבודה מרחוק, אי וודאות ותחרות מאתגרת
קרא עוד -
2/12/2020חברת ג'אג הישראלית, שהתפתחה במיינדסט, בשילוב עם חברת יוגיבו (Yogibo) האמריקאית משיקות את JOGOBALL - קונסולת משחק חדשנית ללא מסכים, המבוססת על קול ותנועה ומציעה משחקים לכל המשפחה. ג'וגובול הוא כדור עם רמקול בלוטות', המצוייד בחיישני תנועה מתקדמים אופן המאפשר לשחקנים לזרוק לנער, למסור ולגלגל אותו תוך כדי משחק. קרא עוד
-
26/11/2020לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות קרא עוד