אולמדיה מציגה ריענון ומיתוג מחדש

חברת אולמדיה מהמובילות בתחום משרדי יחסי הציבור, ייעוץ תקשורתי ודיגיטל לחברות הייטק וטכנולוגיה חושפת מיתוג חדש, צעיר ומרענן. המהלך כלל ריענון של לוגו אולמדיה וחטיבת הדיגיטל – אולמדיה דיגיטל לצבעי ירוק וכחול. במקביל הושק אתר חדש ועדכני שנועד לבטא את היכולת הייחודית שלה; שילוב בין תוכן איכותי לבין שימוש בערוצים דיגיטליים.
אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה: "כחברה עם ניסיון עשיר בתוכן והבנה של הצרכים העסקיים אנחנו כל הזמן אומרים ללקוחות שלנו להישאר עדכניים, לוודא שהאתר שלהם חדשני ושהמיתוג יעביר את המסר הרצוי עבורם. ומכיוון שהסנדלר לא הולך יחף החלטנו על מהלך דומה באולמדיה, לוגו בצבעים חדשים ואתר צעירים המתאימים לעידן השיווק הדיגיטלי".
טל ענתבי, מנהלת תחום הדיגיטל באולמדיה: "אחד הערוצים החשובים לעסקים היום זו הזירה הדיגיטלית. מתוך ההבנה הזו החלטנו על המהלך לשיפור הנראות הדיגיטלית שלנו, החל משדרוג האתר וכלה בעדכון עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והלינקדין. ומה היעד הבא? אולי פודקאסט או חשבון טיק טוק. יש למה לצפות".
כתבות נוספות
-
22/12/2020
-
17/12/2020
-
17/12/2020בנוסף הותקנה בבנק מערכת מוקד שירות לקוחות חדשה של אוויה, הכוללת יכולות מתקדמות וממשקי משתמש וניהול מתקדמים. קרא עוד
-
8/12/2020בחנות, שגודלה מעל 1,000 מ"ר, ימכרו למעלה מ 1,000 סוגי יינות ויותר מ- 2000 סוגי אלכוהול שונים.
החברות במועדון מעניקה הנחות על מגוון מוצרים ענק לאורך כל השנה וכן הנחות על סדנאות שיתקיימו בחנות בעתיד. קרא עוד -
12/11/2020תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק: "אנחנו נמצאים כבר למעלה מחצי שנה במלחמה נגד נגיף אכזרי...זה הזמן של כולנו להפגין סולידריות וערבות הדדית" קרא עוד
-
2/11/2020עד לתרומתה של SAP ישראל היה ברשות מחלקת טיפול נמרץ מכשיר גליידוסקופ אחד בלבד. קרא עוד
-
22/10/2020כאות הזדהות עם קהילת הלהט"ב ועל מנת להעלות את המודעות לנושא הבריונות ברשת כנגדה, החליט המותג Skittels להשיק מהדורה מוגבלת שבה כל הסוכריות בשקית יהיו בלבן. קרא עוד
-
22/10/2020את הקמפיין מובילה הסיסמה: "הכתובת הייתה על הקיר, אל תגידי מחר" והוא כולל שישה קבצי וידאו קצרצרים קרא עוד
-
6/10/2020אבי גבאי, מנכ"ל סלקום: "החלטנו בחברה להקל על החיילים את השהות בתקופת הסגר, ואנו מאפשרים להם לצפות בתוכן בידורי ואיכותי שיעביר להם את הזמן" קרא עוד
-
22/09/2020יעל סונסינו, מנהלת השיווק של פיליפס AVENT ישראל, עם כל הפרטים מאחורי השקת הקמפיין לרגל חגיגות 30 שנה למותג בישראל קרא עוד