חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איגוד חדש בישראל למנהלי תקשורת שיווקית (מרקום) יוצא לדרך

איגוד חדש בישראל למנהלי תקשורת שיווקית (מרקום) יוצא לדרך (הגדל)

איגוד המרקום הישראלי, המאגד את קהילת מנהלי התקשורת השיווקית (מרקום) ובעלי תפקידים הקשורים לעולמות השיווק הביצועי, הדיגיטל, הפרסום, המיתוג, יחסי הציבור והאירועים, יוצא לדרך בימים אלו. האיגוד מבקש להגדיר סטנדרטים וקריטריונים למקצוע ולתפקיד, וצפוי ליזום ולספק ערכים ותכנים מקצועיים, סקרים ותובנות, המלצות ספקים, ייעוץ, השמה, וקשרים עסקיים לשכירים ועצמאיים העוסקים בעולמות התקשורת השיווקית. השבוע נפגשו חברי הועד המנהל של האיגוד, על מנת להשיק את הפעילות.

בין הפעילויות שמתכנן איגוד המרקום: קורסי הכשרה והעשרה, כנסים וימי עיון, אינדקס ספקים, נטוורקינג עסקי, שיתוף ידע ומידע בין חברי האיגוד, ביצוע מחקרים וסקרים ענפיים, הקמת מנגנון גיוס והשמה ייעודי ומתמחה, קביעת סטנדרטים של איכות, הצעת שירותי ייעוץ וניהול (מרקום) באמצעות ועבור חברי האיגוד, השקת תחרות מרקום שנתית (לראשונה בישראל), ועוד.

לדברי ערן רותם, יועץ אסטרטגי ומנכ"ל האיגוד: "איגוד המרקום נועד להוות כתובת מקצועית למומחים, מנהלים וספקי תקשורת שיווקית בעולמות כגון: פרסום, שיווק דיגיטלי, קד"מ, מיתוג, הפקה, יח"צ, תוכן, מיתוג מעסיק ועוד. הקמנו פלטפורמה ייצוגית-מקצועית השואפת להפוך את מנהלי התקשורת השיווקית למקצועיים יותר עם מתודות ברורות, הכשרות וקריטריונים למדידה והצלחה. מנהלי המרקום הם חוליה חיונית במערך השיווק הארגוני, ומשמשים כמתכננים והמוציאים לפועל של עולם השיווק - ועד כה לא היתה מסגרת ייעודית עבורם להכשרה, להתמקצעות, לקבלת המלצות ולהשגת ידע וקשרים עסקיים. איגוד המרקום יהיה הכתובת עבורם".

"למרות יישומיות התפקיד, שכיחותו בכל סוגי העסקים והחברות ובכל תחומי התעשיה, גיוון ההתמחויות הניהוליות שדורש, והיקפי הביצוע - הגדרותיו אינן ברורות ואפיון המשרה אינו אחיד. במסגרת האיגוד הישראלי ננסה להגיע להגדרה מקצועית אחידה ומוסכמת למונח "מנהלי תקשורת שיווקית", או "מנהלי מרקום", בדומה לתהליכים דומים המתקיימים בחו"ל".

בין חברי הועד המנהל של האיגוד: יונתן איבגי - סמנכ"ל שיווק ומכירות ב- DHL, אורה לוסטיג הגדיש - מנהלת שיווק iDigital, אבי זיתן - יועץ אסטרטגי ומומחה לשיווק ולפרסום, נטע דורון – מומחית לינקדאין, אביבה בנר - מנהלת שיווק ומרקום, איל לוין - מנכ"ל משותף במשרד הפרסום לסאיזמור מקבוצת BDO, צביקה נדלר - בעלים של Eventeam להקמת ולהפקת תערוכות, ענבר שוקרי שגיב – מנכ"לית זמנהוף תרגומים, ועוד מנהלות ומנהלי מרקום מתחומי הקמעונאות, התעשייה, ההייטק והפינטק ואף מתעשיית הנשק ומהמגזר השלישי.



בתמונה למעלה - הצוות המייסד של איגוד המרקום. מימין: רום ריבק – שותף מנהל, ערן רותם – מנכ"ל, שגית בכנר – שותפה מנהלת, רועי קיט – יו"ר זמני. צילום: חי טייב 


חברי הועד המנהל במפגש ההשקה. צילום: חי טייב

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד