סמסונג חתמה על הסכם חסות למרתון ת"א ל- 3 שנים
סמסונג הודיעה כי היא תאמץ את מרתון ת"א, אירוע הספורט הגדול בישראל במשך 3 השנים הקרובות. סמסונג הובילה את המרתון כנותנת החסות הראשית בשלוש השנים האחרונות ובמסגרתו הפיקה מהלכים פורצי דרך בהיקפם בתחום התרומה לקהילה. כך, במרתון 2016, נאספו למעלה מ-2 טון בגדים שנתרמו למשפחות מעוטות יכולת, טון יותר ממרתון 2015. עובדי סמסונג לבדם תרמו השנה 714 ק"ג בגדים.
בנוסף, השנה הושק מתחם האקספו החווייתי של סמסונג שכל כולו הוקדש לתרומה לקהילה. במסגרתו נאספו למעלה ממיליון ש"ח, הודות למעורבות הציבור בפעילויות התרומה השונות, ביניהן גם "המסלול החברתי" שהציע לרצי במקצים השונים לגייס כסף ובאמצעותם גוייסו כ-300,000 ש"ח נוספים כתרומות ישירות ללמעלה מ-70 עמותות.
מר קו (Mr. Kwanghak Koh), מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "סמסונג שמחה על המשך שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. שיתוף הפעולה בין שני הגופים הוכח כהצלחה משמעותית, ולראייה כמות המשתתפים במרתון שעולה משנה לשנה והופכת ליום הפנינג לציבור הישראלי בכל הארץ. פעילויות התרומה לקהילה אותן מקדמת סמסונג מתקבלות באהדה בקרב רצי המרתון ומשתתפי האקספו ואנו מצפים לשבור שיאים חדשים של תרומה ומעורבות במרתונים הקרובים."
רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק של סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "ההישגים אליהם הגענו השנה משקפים את מעורבותנו כחברה שחרתה על דגלה את נושא האחריות החברתית. מרתון סמסונג תל אביב הוא פרוייקט הדגל שלנו ואני מברך על המשך שיתוף הפעולה גם בשנים הבאות."
כתבות נוספות
-
11/08/2022Paybox יהיה כרטיס האשראי הרשמי של המירוץ קרא עוד
-
8/08/2022ישראלה וגיל שטיר, בעלי קבוצת שטיר המתמחה בייזום וארגון תערוכות וכנסים בינלאומיים, הכריזו על פתיחת מחלקה חדשה להפקת אירועים. קרא עוד
-
24/07/2022מיזם "שעה שקטה" נוצר למען אנשים וילדים עם רגישות חושית ובני משפחותיהם, על מנת שיוכלו ליהנות מחוויית בילוי בקניון המותאמת במיוחד עבורם. קרא עוד
-
15/07/2022עופר נוינר, מנכ״ל ריבוק בישראל: ״ההחלטה להעניק חסות של פריטי לבוש לאירוע המכביה ה21, נולדה מתוך התשוקה להמשיך ולתמוך בפעילות הספורט ועשייתה בישראל". קרא עוד
-
13/07/2022מטרתה העיקרית של העמותה להעצמה כלכלית לנשים הינה לקדם את האפשרויות הכלכליות והחברתיות של נשים בארץ קרא עוד
-
30/06/2022בכנס, שייערך ביום רביעי, 6.7 במגדל הרצוג בת"א יופיעו כמה מהשמות המובילים בסצנת הסטארטאפים הישראלית. קרא עוד
-
23/06/2022עטיפות סניקרס יובילו לשאלון לבניית פלייליסט אישי בספוטיפיי קרא עוד
-
23/06/2022מעל 200 עבודות שהוגשו בשלב הראשון, נבחנו על ידי 22 שופטים קרא עוד
-
23/06/2022את הוובינר העבירו נתנאל קוסובסקי, ראש מחלקת הUX באלעד דיגיטל יחד עם גל באום, ראש צוות באלעד דאטה קרא עוד
-
19/06/2022האירוע בשיתוף מיקרוסופט ינגיש את נושא המטאוורס למנהלי שיווק ומרקום וכיצד ניתן למנפו להצלחה עסקית קרא עוד