מתחם פופ אפ עם מציאות וירטואלית ימחיש שיימינג

ביום האישה (ה-8 במרץ) בנות יוזמנו לחוות בעצמן את הסיטואציה המטלטלת של שיימינג כלפי מיקה - באמצעות משקפי VR במתחם פופ-אפ שיוקם במיוחד בגן מאיר, בתל אביב. הקמפיין החדש, ביוזמת אולוויז ובשיתוף הסטארט אפ הישראלי REACT, יעביר את המשתתפות תהליך שמתחיל בהתעלמות ובפאסיביות - בעוד הסיטואציה מקצינה ומיקה, התלמידה המאוימת, מגיבה באימה ובבכי.
58% מבנות 12-21 לא מגיבות כשהן נחשפות לשיימינג, ולא נוקטות עמדה לעזרתה של הקורבן. כך עולה מסקר חדש שערך המותג אולוויז *, ששם לו למטרה להעצים בנות נוער ולחזק את הבטחון העצמי שלהן.
הבנות יוכלו להרגיש ולחוות את הצורך להפסיק להיות חלק מהרוב הדומם, להתערב ולעמוד לצדה של הקורבן, ולגרום לסיטואציה הקשה להיפסק.
בשנת 2016 נרשמה עלייה חדה במקרי שיימינג ברשת.
· מעל ל-80% מהמשיבות מעידות כי שיימינג פוגע בבטחון העצמי של בנות בגיל ההתבגרות.
· 80% מהמשיבות על הסקר סבורות כי אין מספיק מודעות לנזקי השיימינג.
· 20% מהבנות מעידות כי עברו בעצמן שיימינג ועוד 37% מהבנות העידו כי קיבלו סרטונים/תמונות מביכות של מישהי המוכרת להן.
התופעה הגוברת תופסת בנות מתבגרות בתקופה רגישה ממילא, שבה הן חוות שינויים הורמנליים, גופניים ואמוציונליים שפוגעים בבטחון העצמי שלהן.
היוזמה היא המשך טבעי לקמפיין LIKE A GIRL העולמי של אולוויז ונדבך נוסף במאמצי המותג לתרום להעלאת הבטחון העצמי של נערות מתבגרות.
כתבות נוספות
-
11/08/2022Paybox יהיה כרטיס האשראי הרשמי של המירוץ קרא עוד
-
8/08/2022ישראלה וגיל שטיר, בעלי קבוצת שטיר המתמחה בייזום וארגון תערוכות וכנסים בינלאומיים, הכריזו על פתיחת מחלקה חדשה להפקת אירועים. קרא עוד
-
24/07/2022מיזם "שעה שקטה" נוצר למען אנשים וילדים עם רגישות חושית ובני משפחותיהם, על מנת שיוכלו ליהנות מחוויית בילוי בקניון המותאמת במיוחד עבורם. קרא עוד
-
15/07/2022עופר נוינר, מנכ״ל ריבוק בישראל: ״ההחלטה להעניק חסות של פריטי לבוש לאירוע המכביה ה21, נולדה מתוך התשוקה להמשיך ולתמוך בפעילות הספורט ועשייתה בישראל". קרא עוד
-
13/07/2022מטרתה העיקרית של העמותה להעצמה כלכלית לנשים הינה לקדם את האפשרויות הכלכליות והחברתיות של נשים בארץ קרא עוד
-
30/06/2022בכנס, שייערך ביום רביעי, 6.7 במגדל הרצוג בת"א יופיעו כמה מהשמות המובילים בסצנת הסטארטאפים הישראלית. קרא עוד
-
23/06/2022עטיפות סניקרס יובילו לשאלון לבניית פלייליסט אישי בספוטיפיי קרא עוד
-
23/06/2022מעל 200 עבודות שהוגשו בשלב הראשון, נבחנו על ידי 22 שופטים קרא עוד
-
23/06/2022את הוובינר העבירו נתנאל קוסובסקי, ראש מחלקת הUX באלעד דיגיטל יחד עם גל באום, ראש צוות באלעד דאטה קרא עוד
-
19/06/2022האירוע בשיתוף מיקרוסופט ינגיש את נושא המטאוורס למנהלי שיווק ומרקום וכיצד ניתן למנפו להצלחה עסקית קרא עוד