חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קרלסברג במהלך שיווקי: תשקיע 150,000 אלף $ בהתקנת מתקני בירה בבתי קפה

חברת מבשלות בירה ישראל מקבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים ,יצרנית קרלסברג תחדיר במהלך שנת 2008 , כ-200 מתקני מזיגת בירה לבתי קפה ברחבי הארץ, בהשקעה כספית של כ-150 אלף דולר. מכשיר ה-  Draught Master הינו פיתוח של קרלסברג העולמית, אשר כולל חבית בירה חד פעמית של  20 ליטר, וברז מזיגה מעוצב. 

 

בשנה החולפת ביצעה החברה פיילוט, במסגרתו הוצבו ברזי בירה בכ-10 בתי קפה, נבחרים ברחבי הארץ. התוצאות הראו כי כמות הבירה שנמכרה בנקודות אלה גדלה בכ-250% לעומת התקופה המקבילה בשנה שקדמה לה. במחקר שערכה החברה עלה כי אחוז שותי הבירה בקרב מבקרי בתי-הקפה גבוה מאחוז שותי הבירה בקרב האוכלוסייה הכללית. 75% ממבקרי בתי הקפה נוהגים לשתות בירה, לעומת 50% באוכלוסייה הכללית, אשר אינם נוהגים לשתות בירה בבית הקפה.

 

מהחברה נמסר הבוקר כי מניתוח נקודות מכירה רבות, ידוע כי מכירות הבירה הנמזגת מהברז גבוהות יותר ממכירות הבקבוקים  ובהתאם לכך, פיתחה קרלסברג העולמית את הדראפט מאסטר החדשני, המאפשר שמירה על טריות הבירה בחבית של 20 ליטר, למשך כשלושה שבועות מיום הפתיחה. ישראל היא אחת המדינות הראשונות בהן מושק המתקן החדש. 

 

אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק , מבשלות בירה ישראל: "בקרלסברג יודעים שבתי הקפה הם ממקומות הבילוי המועדפים על הישראלים ומזה זמן רב  ניתן למצוא בהם מזון מגוון לצד משקאות שונים, מעבר לכוס הקפה המסורתית. מדובר בערוץ אשר אינו מתאפיין בצריכת בירה משמעותית, בניגוד למגמות בעולם. באמצעות מהלך זה, בכוונתנו להגדיל את נגישותה של בירה קרלסברג אל מול הצרכן הישראלי בערוץ שיווק חדש, ובכך אנו מקווים להגדיל את צריכת הבירות בבתי הקפה בישראל, בדומה לשאר מדינות העולם המערבי".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד