חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מותג הקוסמטיקה LANCÔME מקים מתחם מומחים בהפקת ענק חד פעמית

מותג הקוסמטיקה לנקום מציע לראשונה בישראל מתחם מומחים ייחודי בהפקת ענק חד פעמית למשך עשרה ימים בלבד, המשלב את כל עולמות היופי והתוכן של המותג:Lancôme Derm Specialist Center בתחום הטיפוח, Lancôme Colour Design Studio בתחום האיפור.

מהבחברה נמסר הבוקר כי הקמת מתחם המומחים של לנקום נועד ליצור מפגש אינטימי עם הלקוחה ולהעביר עולמות תוכן של המותג כחוויה אישית. לנקום כמותג קוסמטיקה בינלאומי מוביל, הקים בצרפת, ארה"ב ובמזרח הרחוק מתחמיSHOW  כדי להעניק שירות חוויתי ואינטימי ללקוחה. המתחמים בעולם זוכים להצלחה גדולה מאד. 

גילי בן-חור, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "לנקום לוקחת את השיווק החוויתי צעד קדימה וחונכת בישראל חוויה צרכנית, תפיסת שרות של אינטימיות וקרבה ללקוחה. אנו רוצים להבין ולהכיר את הלקוחה, להעניק מגע אישי וליצור דיאלוג בו נבין את צרכיה. אנו מאגדים לעשרה ימים את מיטב מומחי לנקום ומביאים את הכול אל הלקוחה כדי להעניק לה מענה אישי וכולל לצרכיה. הלקוחה תבוא במגע אישי עם מומחי לנקום מתחום הטיפוח, האיפור והבישום בנוסף תקבל ייעוץ מקצועי מרופא עור ותזונאית. הלקוחה תוכל לקבל ייעוץ אחד על אחד במסגרתו יינתנו הפתרונות הספציפיים לעור שלה".

 

הפעילות תגובה בקמפיין פרסום שיכלול פרסום באינטרנט, רדיו אזורי, דיוור ישיר ללקוחות לנקום והמשביר לצד פעילות קד"מ נרחבת.      

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד