חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ההוצאה על שיווק בדואר אלקטרוני בארה"ב צפויה להכפיל עצמה עד 2012

חברת המחקר Jupiter Research צופה כי ההוצאה על שיווק באמצעות דואר אלקטרוני תצמח מ- 2.1  מיליארד דולר ב- 2007 ל- 2.1 מיליארד ב- 2012. החברה צופה כי השימוש בדואר אלקטרוני שמטרתו שימור לקוחות קיימים יצמח ביותר מפי 2 וימשוך למעלה ממחצית ההוצאה על ערוץ שיווק זה. לעומת זאת ההשקעה בדואר אלקטרוני לצורך גיוס לקוחות חדשים תצמח מעט לאט יותר, כאשר היא תתמקד יותר במתן חסויות, לדוגמא מימון של ניוזלטר קבוע.

 

את הנתונים פרסמה Jupiter  בדוח המנתח את שוק השיווק בדואר אלקטרוני עד בין השנים 2007-2012. הדוח מציין בנוסף, כי גם אם כמות דואר הזבל הכללית תעלה בשנים הקרובות, הכמות אשר תגיע לתיבות הדואר של הלקוחות תישאר קבועה. זאת כתוצאה ממאמצים מתגברים של ספקי דואר אלקטרוני להילחם במיליארדי ההודעות  שעוברות מידי יום בשרתים שלהם.

 

אלון זכאי, מנכ"ל חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, אמר כי למרות הירידה ביעילות השיווק בדואר האלקטרוני לאורך השנים האחרונות, עדיין מדובר באחד מאפיקי השיווק היעילים ביותר בתנאי שנעשה בו שימוש חכם.

 

"דיוור אלקטרוני הוא ממש כמו דפיקה על דלת ביתו של אדם. באם הדיוור מציע ללקוח  מידע חשוב עבורו, והוא נעשה במתינות, בצורה נעימה ובהתאם לדרישות החוק, התוצאות יהיו מעולות. אם הלקוח ירגיש כי מדובר בניצול ציני של ערוץ התקשורת החשוב הזה, הדבר רק יפגע בחברה ובמוצר. יש לזכור כי אחד היתרונות הגדולים של הדיוור האלקטרוני הוא היכולת לנתח את תוצאות הדיוור, ללמוד מה מעניין אילו לקוחות, ולשלוח דיוור מפולח המתאים ללקוח הספציפי".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד