חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

גרילה: פשוט להגיד משהו טוב

יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? שמעתם על מושג שיווק רחוב ואתם לא יודעים ממה להתחיל? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר?

החוויה הכי חזקה שלקוחות עוברים זה כאשר לא לוחצים אליהם ולא דוחפים להם מוצרים אלא נותנים להם תנאים אופטימליים להתנסות במוצר.

בוידאו אתם תראו מה "the Guggenheim Museum" עשו בארה"ב. הייתם להם תערוכה שהם היו צריכים לקדם, אז הם פשוט הציבו במה מאולתרת באמצע הרחוב המצוידת במגפון. כל אדם שעבר במקום יכל להגיד משהו טוב לקהל סביבו.

עכשיו, אם משליכים את השיטה על קידום מוצרים יותר חומרניים כמו מיקרופון של חברה מסוימת למערכת קריוקי ביתית לדוגמה או מערכת קריוקי עצמה, אז כבר ניתן לקדם מוצרים בצורה אינטראקטיבית כמעט ללא הוצאות. אני במקום הרבה מאוד חברות הייתי לוקח את המקרה המתואר כמודל בסיסי לחיקוי ומלביש עליו מאפיינים שונים של המוצר שמקדמים.

פורסם בבלוג BUZZ007.co.il


כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    17/11/2011
    תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
    קרא עוד
  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    16/10/2011
    איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    22/08/2011
    הטובים לשיווק. כמידי קיץ ארחה חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 "באזרים" - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר ומחלקת את פרסי "ברווז הזהב" קרא עוד
עבור לתוכן העמוד