קמפיין לבושם "שאנל 5" בכיכובה של מרילין מונרו
מאגדה לאמת. זה סיפורו של ציטוט מפורסם ...
פעם הייתה אישה .....הנחשקת ביותר של המאה ה -20 ... מרילין מונרו ...אייקון החושניות הרעננה- שהנשיות הייתה עצם מהותה. כאשר היא אימצה את שאנל N ° 5, האם היא ידעה את מה שמדמואזל שאנל נהגה לומר, על הבושם הנועז בשנת 1921 : "אני רוצה בושם של אישה שמריחה כמו אישה?"
ואם נחזור לעבר, האגדה שהאישה הלוהטת וחופשיה זו אינה לובשת דבר בלכתה למיטה, אלא רק מספר טיפות של שאנל 5, זעזעה את העולם. ההצהרה הכנה שלה של אהבה לניחוח נשי מובהק הייתה שם בשחור ולבן במאמר שפורסם ב 7 לאוגוסט 1952 שלווה בשער הראשון שלה ב LIFE MAGAZINE : "מרילין, מה את לובשת למיטה ? אז אמרתי שאני לובשת רק שאנל N ° 5 ".
כיום, האגדה הפכה למציאות . בעודם מעיינים בארכיונים אודות האישה והאגדה, גילו אנשי שאנל שלא פורסמה הקלטת המקורית....הלוכדת את המילים המקוריות של השגרירה הספונטנית.
פלאשבק בפסקול : בשנת 1960 , ז'ורז' בלמונט , העורך ראשי של מגזין מארי קלייר * , ראיין את כוכבת הסרט "בואו נעשה אהבה" מאת ז'ורז' קיוקור .
בהחלטה של רגע , מרילין אישרה את אהבתה הכנה לN ° 5 : "אתה יודע, הם שואלים אותי שאלות. רק דוגמה : "מה את לובשת למיטה ? חולצת פיג'מה ? תחתית של הפיג'מה ? כתונת לילה ? "אז אמרתי, ' שאנל N ° 5' , כי זו האמת ... עדיין... אני לא רוצה לומר "עירומה". אבל זו האמת !". הקול שלה התוסס, התמים והחופשי, הוא חלק מהתת מודע האוניברסלי. המעיד על עוצמת הפיתוי. על עוצמת הרגש.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד