חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין חדש לסאן בנדטו

קמפיין חדש לסאן בנדטו (הגדל)

טמפו  מרעננת את השפה התקשורתית לסאן בנדטו ועולה בקמפיין בהיקף של כ – 2 מיליון שקלים

 

 

טמפו משקאות, המשווקת הבלעדית בישראל של מותג הפרמיום האיטלקי סאן בנדטו, המציע מים מינרליים טבעיים ומים מינרליים מוגז עדין, מרעננת את השפה התקשורתית של המותג  ויוצאת בקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.

 

בימים אלו עולה טמפו בקמפיין לסאן בנדטו באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין, תחת הסלוגן: "פסגת המים מהאלפים" מדגיש את ערכי המותג המשלבים יוקרה, איכות וסגנון חיים  על רקע פסגות האלפים.

 

טעמם הייחודי של מי סאן בנדטו נובע מהרכב המים האופטימאלי, המכילים מאזן חשוב של מינראלים החיוניים לגוף. התנאים אופטימליים שבהם נובעים המים, מובילים למים נקיים, עם כמויות נמוכות של גפרות ואשלגן, ועם הכי פחות נתרן מבין כלל מותג המים המשווקים בישראל.

 

ליאור פולק, מנהלת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו מציינת כי יותר ויותר צרכנים בכל העולם וגם בישראל, מבינים כי קיימים הבדלים ביו מותגי המים המשווקים ומחפשים מים מינראלים איכותיים ובעיקר- בריאים. המים של סאן בנדטו מגיעים אלינו מהאלפים וכפופים לתקן האירופאי המחמיר. כל אלו יוצרים הרכב מים אופטימאלי ומכאן גם טעמם הייחודי.

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד