קמפיין אחת לתשע מגייס מפורסמות
גל גדות, בר רפאלי, עדי הימלבלוי, יהודה לוי, אלירז שדה, דביר בנדק, משה איבגי, ציפי שביט, טל ברמן ומפורסמים נוספים העלו בימים האחרונים לחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלהם תמונות בהם נראים מחזיקים בלונים ורודים ועליהם ברכות ליום הולדת 30 של בחורה אנונימית בשם נועה...
התמונות עוררו דיון סוער ברשת בנוגע לזהותה של נועה, וכעת מתגלה שנועה היא תקציבאית במשרד הפרסום ראובני פרידן, המטפל בהתנדבות בעמותת "אחת מתשע". הסלבריטאים נרתמו לחגוג לנועה יומולדת 30 לטובת מטרה חשובה: קמפיין המעלה למודעות את המסר כי נשים שהגיעו לגיל 30 צריכות להיבדק אצל כירורג שד.
הנתונים מצביעים על כך כי רבע מהחולות החדשות בסרטן השד מידי שנה הן נשים צעירות, מתחת לגיל 50. מדובר ב-1,000 נשים בכל שנה. גילוי מוקדם מעלה את סיכויי הריפוי ל-92% ולאור זאת הגילוי המוקדם קריטי עבור אותן נשים. לפיכך, המסר המרכזי של הקמפיין הינו: "הגעת לגיל 30? לכי להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד".
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "בבסיס המהלך עומדת תובנה מעניינת שגילינו – המודעות לכך שסרטן השד יכול לפגוע בנשים צעירות עלתה מאוד, אך קיים בלבול רב בנוגע לצעדים שצריך לנקוט כדי להיבדק. הרוב המוחלט של הנשים לא יודעות באיזה גיל להיבדק, אצל מי (גניקולוג? רופא משפחה?) וכיצד (בדיקה עצמית? ממוגרפיה?). המטרה שלנו הייתה לעשות סדר בבלגן - הגיל הרלוונטי הוא 30 והכתובת לבדיקה היא כירורג שד. נועה, התקציבאית הנהדרת של עמותת "אחת מתשע" נרתמה למשימה ופנתה אל כל כוכבי הפרסומות של המשרד, שהתנדבו ללא היסוס למען המטרה החשובה."
יעל שפירא, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "כיום נשים נקראות להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד רק מגיל 50, ואולם לגבי נשים צעירות אין כל הנחיה או מדיניות. נשים אלו אינן מודעות לצורך להיבדק ואלו שמכירות את הנושא אינן יודעות מה עליהן לעשות ומה נכון בכל גיל. מטרת העמותה הינה להעלות את המודעות בנושא בקרב נשים צעירות, ולעודד אותן ללכת לכירורג שד מדי שנה לבדיקה ולייעוץ, החל מגיל שלושים, מתוך ידיעה כי גילוי מוקדם של המחלה מציל חיים. אנחנו אסירות תודה למשרד הפרסום ראובני פרידן שמצא את הדרך היצירתית להעלות את המודעות לנושא החשוב הזה".
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד