קמפיין חדש נלחם בהתעללות בילדים
.jpg)
מיזם מהל"ב (מניעת התעללות בילדים) בשיתוף המועצה לשלום הילד ומכון חרוב, יוצא במסע הסברה שני כחלק מפרויקט רחב היקף שמטרתו להעלות את המודעות לתופעת ההתעללות בילדים, להפחית את היקף התופעה ולשפר את ההתמודדות המערכתית בתחום זה. את הקמפיין הפיקו Red Bird Studio.
מסע ההסברה, אשר עולה בימים אלה ברשתות החברתיות, מתאר מצב של משחק ילדים תמים, כאשר בסופו מופיעה יד של ילד שעליה חבורה כחולה בולטת והסלוגן "1 מכל 5 ילדים בישראל עובר התעללות בידי מבוגר" - המשפט המסכם מגיע מתוך נתונים המגובים במחקרים ארוכי טווח מהשנים האחרונות המצביעים על היקף התופעה העצום והמטריד של התעללות בילדים, כאשר אחד מכל חמישה ילדים נפגע מהתעללות במהלך חייו.
תופעת ההתעללות בילדים הפכה בשנים האחרונות למגיפה של ממש, כאשר נוצר צורך הכרחי לשנות ולעצב את סדר העדיפויות החברתי והמדיני במטרה להגביר את המאמצים בתחום המניעה ולהביא לצמצום התופעה. מנתונים שפורסמו בשנתון של המועצה לשלום הילד עולה כי נכון לשנת 2016, קרוב לחצי מיליון ילדים מוכרים לשירותי הרווחה, מתוכם כ-367,000 מוגדרים ילדים בסיכון. עוד עולה מהנתונים כי כ- 44,000 דיווחים על קטינים הופנו לטיפולים של עובדים סוציאליים לחוק הנוער, וכי כ- 18,000 תיקים נפתחו במשטרה בגין עבירות נגד קטינים במשפחה ומחוצה לה.
מכון חרוב המנהל את המיזם, השיק לאחרונה את קמפוס חרוב לילדים, מודל חדש המאחד תחת קורת גג אחת את כלל השירותים הניתנים לילדים נפגעי התעללות בירושלים.
מיזם מהל"ב מתמקד בשלב זה בארבעה מרכיבים מרכזיים: (1) עיצוב סדר יום מדיני וחברתי (2) השפעה על דעת הקהל להעלאת המודעות להיקף התופעה (3) פיתוח אינדקס לאומי שיאפשר מדידה וניטור של היקף התופעה בצורה מדויקת (4) הקמת "חממה חברתית" לעידוד יזמות ופיתוח תכניות מניעה חדשניות בתחום.
כתבות נוספות
-
17/05/2022מסגרת הקמפיין תחת הכותרת 'דקה באונו', נטלי רותם תספר מידי שבוע בסרטונים שיעלו לרשתות החברתיות מה קורה בעיר בכל התחומים קרא עוד
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד