קמפיין חדש נלחם בהתעללות בילדים
.jpg)
מיזם מהל"ב (מניעת התעללות בילדים) בשיתוף המועצה לשלום הילד ומכון חרוב, יוצא במסע הסברה שני כחלק מפרויקט רחב היקף שמטרתו להעלות את המודעות לתופעת ההתעללות בילדים, להפחית את היקף התופעה ולשפר את ההתמודדות המערכתית בתחום זה. את הקמפיין הפיקו Red Bird Studio.
מסע ההסברה, אשר עולה בימים אלה ברשתות החברתיות, מתאר מצב של משחק ילדים תמים, כאשר בסופו מופיעה יד של ילד שעליה חבורה כחולה בולטת והסלוגן "1 מכל 5 ילדים בישראל עובר התעללות בידי מבוגר" - המשפט המסכם מגיע מתוך נתונים המגובים במחקרים ארוכי טווח מהשנים האחרונות המצביעים על היקף התופעה העצום והמטריד של התעללות בילדים, כאשר אחד מכל חמישה ילדים נפגע מהתעללות במהלך חייו.
תופעת ההתעללות בילדים הפכה בשנים האחרונות למגיפה של ממש, כאשר נוצר צורך הכרחי לשנות ולעצב את סדר העדיפויות החברתי והמדיני במטרה להגביר את המאמצים בתחום המניעה ולהביא לצמצום התופעה. מנתונים שפורסמו בשנתון של המועצה לשלום הילד עולה כי נכון לשנת 2016, קרוב לחצי מיליון ילדים מוכרים לשירותי הרווחה, מתוכם כ-367,000 מוגדרים ילדים בסיכון. עוד עולה מהנתונים כי כ- 44,000 דיווחים על קטינים הופנו לטיפולים של עובדים סוציאליים לחוק הנוער, וכי כ- 18,000 תיקים נפתחו במשטרה בגין עבירות נגד קטינים במשפחה ומחוצה לה.
מכון חרוב המנהל את המיזם, השיק לאחרונה את קמפוס חרוב לילדים, מודל חדש המאחד תחת קורת גג אחת את כלל השירותים הניתנים לילדים נפגעי התעללות בירושלים.
מיזם מהל"ב מתמקד בשלב זה בארבעה מרכיבים מרכזיים: (1) עיצוב סדר יום מדיני וחברתי (2) השפעה על דעת הקהל להעלאת המודעות להיקף התופעה (3) פיתוח אינדקס לאומי שיאפשר מדידה וניטור של היקף התופעה בצורה מדויקת (4) הקמת "חממה חברתית" לעידוד יזמות ופיתוח תכניות מניעה חדשניות בתחום.
כתבות נוספות
-
10/03/2021הקמפיין, אשר עולה באמצעות THE BOX נשען על הסלוגן BBB- SHARE THE MOMENT קרא עוד
-
8/03/2021HereToBeHeard# הינה יוזמה מקוונת חדשה הפונה לציבור ושמטרתה לעצב חברה בה יותר נשים יכולות למצות את מלוא הפוטנציאל שלהן
קרא עוד -
8/03/2021"חברות הסייבר בישראל נוהגות לבחור בשילוט החוצות כמדיית הפרסום המובילה שלהן. כניסה למיינסטרים הטלוויזיוני משקפת את הפיכת הסייבר לגורם משמעותי בחיינו", מסר יותם גוטמן, מנהל השיווק קרא עוד
-
25/02/2021שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש למותג שואבי האבק SHARK, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית. קרא עוד
-
23/02/2021אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק, AllJobs: אנו מבינים שזה הזמן להתכונן לחזרה לעבודה. לרענן את קורות החיים, לערוך אותם בצורה מקצועית ולתת להם בולטות על פני המועמדים האחרים. קרא עוד
-
18/02/2021הגנרטור של מכבי הוא פלטפורמה חדשה לקולות קוראים המיועדים ליוצרים\ות מעולמות הקולנוע, האמנות, המוזיקה, האופנה והעיצוב קרא עוד
-
18/02/2021
-
17/02/2021משפחת טרסוב מנהלת 4 ערוצי יוטיוב שיחד מגיעים ליותר ממיליון מנויים קרא עוד
-
15/02/2021בשבוע הראשן, ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית max ולמסטיק Airwaves קרא עוד