יהודה לוי ופלאפון בקמפיין חדש לדור הבא של המהירות בסלולר

חברת פלאפון השיקה קמפיין פרסומי חדש בכיכובו של יהודה לוי תחת הסלוגן: "הדור הבא של המהירות בישראל". במסגרת הקמפיין, החברה מקדמת את רשת אינטרנט 4X4שמעניקה ללקוחותיה את האינטרנט הסלולרי המהיר ביותר בישראל במהירות גלישה עד 400Mbps.
כזכור, פלאפון בחרה ביהודה לוי לפרזנטור החדש שלה והשיקה לפני מספר חודשים את קמפיין "החבילה המושלמת". הפרסומת בכיכובו של לוי בתור שוטר המנהל זירה מורכבת בשטח- זכתה לפופולאריות רבה והביאה לפלאפון הצלחה שיווקית משמעותית. כעת, פלאפון ויהודה לוי חוזרים בקמפיין נוסף שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט ברחבי הארץ, אשר עוסק בנושא מהירות הגלישה הגבוהה משמעותית ברשת פלאפון.
גם בקמפיין הנוכחי, פלאפון ממשיכה בקו החדש שלה שמשלב בין הומור ובין דגש על טכנולוגיה המתקדמת. החברה הפיקה שלושה סרטים הומוריסטים שבהם יהודה לוי ממחיש את מהירות הרשת של פלאפון בדרכים לא שגרתיות. ניתן לראות בסרטונים את לוי מנסה להסביר לגולשים כמה מהירה הרשת על ידי ניסיון להתמודד עם אינטראקציות הדורשות ממנו תגובה מהירה כמו: איגרוף, רכיבה על שור זועם, וחבטות של כדורי טניס ממכונה.
גם בתחום השילוט פלאפון עושה זאת במקוריות במסגרת הפרסום ברחבי הארץ. על גשר בדרך אלוף שדה הוצב שלט ייחודי שנבנה במיוחד לצורך הקמפיין, ובו מסך דיגיטלי על ספרות שעולות עד ל-400 לצד הכיתוב "מהירותך" - מעין טייק אוף לשילוטי הדרכים שמתריעים על קמ"ש הנסיעה במכונית ולצד זאת הסלוגן "פלאפון 4X4 -הדור הבא של המהירות בסלולר" (ראו בתמונה).
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום אדלר-חומסקי ועלותו 3 מיליוני שקלים.
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "אחד הנכסים הגדולים ביותר של פלאפון הוא היתרון הטכנולוגי שלה בשוק הסלולר בישראל. מהירות הגלישה היא חלק אינטגרלי ומהותי מחוויית השימוש של לקוחות החברה, וכעת המהירות בפלאפון שוברת שיאים חדשים עם הטכנולוגיות החדשניות בעולם שהוטמעו בה. אנחנו ממשיכים בשפה שהצליחה מאוד בקמפיין 'החבילה המושלמת' עם יהודה לוי – שפה שמשקפת את החדשנות והנחשקות של פלאפון. בקמפיין הנוכחי הוספנו הומור וקריצה שמתאימים היטב לכישורים של יהודה ומציגים בצורה אופטימלית את הטכנולוגיה חסרת המתחרים שלנו".
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד