חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

AZRIELI.COM עולה בקמפיין סרטונים קצרים באמצעות ליאו ברנט

ירדן הראל. צילום: אילן בשור

אתר הסחר של קבוצת עזריאלי, AZRIELI.COM יוצא עם קמפיין שני הכולל 8 סרטונים קצרים בבימויו של נדב צופי ובהובלתו של משרד הפרסום ליאו ברנט אשר יחד הביאו את הבשורה החדשה שיש לאתר להציע.

 

הקמפיין יעלה במשך כל חודש נובמבר בכל ערוצי הטלוויזיה (12,13,14), שילוט חוצות ובדיגיטל ויחשוף בפני הצרכן הישראלי את מגוון התחומים המסחריים והמוצרים שקיימים באתר עם הסלוגן "מגוון המותגים שאתם מחפשים במקום אחד". האסטרטגיה הפרסומית שנבחרה לקמפיין מותאמת לאתר ה- e Commerce של קבוצת עזריאלי המציע את מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן הישראלי.

 

מטרת הקמפיין הינה לחגוג יחד עם הצרכן הישראלי את חודש נובמבר שהפך בשנים האחרונות בארץ ובעולם ולחודש חגיגות קניות האונליין עם מועדים ייעודים למבצעים שוברי שוק: (7-8.11) Shopping IL ,יום הרווקים הסיני (11.11)Black Friday (23.11) ,,  Cyber Monday (26.11).

זו השנה השנייה בה AZRIELI.COM מצטרפת לחגיגת הקניות עם עשרות אלפי מוצרים שמותאמים לצרכן הישראלי במגוון עצום של קטגוריות ומבצעים אטרקטיביים ותחרותיים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד